تمهیدات ترافیکی پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

کدخبر؛۷۰۵۶۷

البرز گلستان تمهیدات ترافیکی پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان گلستان در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

رئیس پلیس‌راه استان گلستان از تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای مراسم سالر‌وز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته علاقه‌مندان بنیانگذار کبیر انقلاب برای حضور در آستان مطهر ایشان از جای جای کشور به خصوص استان شهیدپرور گلستان (دارالمومنین) اعزام خواهند شد، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان به منظور افزایش ایمنی، تسهیل در امر عبور و مرور زائران در راه‌های استان و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان گلستان از به‌کارگیری تمام تجهیزات هوشمند و گشت‌های محسوس و نامحسوس در این ایام تا پایان تعطیلات پیش رو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تمام سعی و تلاش پلیس راه استان در این ایام بر این است که با بهره‌گیری از تمام امکانات درون و برون‌سازمانی، روان‌سازی ترافیک و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای شخصی و ناوگان عمومی مسافربری، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر با توجه به تراکم ترافیک در محورهای منتهی به سمت مرقد مطهر، زمان سفر خود را برای رسیدن به مراسم مدیریت و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا سفری بی‌خطر پیش رو داشته باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه