سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از لزوم تجهیز ادوات کشاورزی به امکانات ایمنی و روشنایی برای تردد خبر داد

کدخبر:۷۰۳۵۸

البرز گلستان/سرهنگ محمود شهرکی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان از لزوم تجهیز ادوات کشاورزی به امکانات ایمنی و روشنایی برای تردد خبر داد.

وی افزود: تردد ماشین آلات کشاورزی در نیمه اول سال برای انجام اعمال کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی در استان گلستان افزایش می یابد و این موضوع متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی برخی صاحبان این ادوات، موجب بروز مشکلاتی خواهد شد .

رییس پلیس راه استان بیان کرد: تردد این ادوات اگرچه در روز هم به دلیل کندی در حرکت موجب بروز ترافیک در برخی از جاده ها می شود اما تردد آنها در شب به دلیل نداشتن تجهیزات مورد نیاز مانند چراغ و چشمک زن، خطرات بیشتری برای رانندگان عبوری در این مسیرها دارد. مسیر عبور این ماشین آلات اغلب جاده های فرعی استان است که متاسفانه فاقد سیستم روشنایی است و از سوی دیگر برخی از ادوات کشاورزی مانند تراکتور و کمباین هم فاقد هرگونه تجهیزات روشنایی هستند و از دور برای رانندگان محرز نیست که وسیله ای نقلیه در جاده در حال تردد است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۷ ق.ظ

دیدگاه