دکتر زارع رئیس بیمارستان آل جلیل آقلا قلا در نشست با نیکوکاران شهرستان:بیمارستان آل جلیل آقلا قلا با همکاری نیکوکاران درآستانه تحولی عظیم قرار دارد

کدخبر:۵۵۷۶۸
جلسه تقدیر وتشکر رئیس بیمارستان آق قلا به همراه تیم مدیریت بیمارستان از نیکوکاران شهرستان آق قلا که در تهیه تجهیزات کمک شایانی داشته اند

البرز گلستان/جلسه تقدیر وتشکر رئیس بیمارستان آق قلا به همراه تیم مدیریت بیمارستان از نیکوکاران شهرستان آق قلا که در تهیه تجهیزات کمک شایانی داشته اند

دکتر زارع ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا در نشست با نیکوکاران شهرستان آق قلا ضمن تقدیر از زحمات و همکاری نیکوکاران شهرستان اظهار کرد:هدف اصلی جلسه ما امروز این است که در دوران پیک پنجم کرونا که وخیم ترین و شدیدترین پیک کرونا بوده شما عزیزان به مدد بیمارستان شتافتید و پشتیبان و مایع دلگرمی پرسنل بیمارستان بوده اید که الحمدلله به کمک هم توانستیم این پیک را پشت سر بگذاریم.

وی هدف دیگر از این نشست را گفت: هدف دوم جلسه امروز ما بامحوریت تحول در بیمارستان آل جلیل آق قلا می باشد که من بسیار خوشحال و خرسندم که این نوید را به شما بدهم که این بیمارستان درآستانه تحولی عظیم قرار دارد و این تحول محقق نخواهد شد مگر با حضور بزرگانی چون شما که بیایید مثل همیشه در کنار ما و پرسنل بیمارستان دست همکاری همدیگر رابفشاریم.

ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا در ادامه بیان کرد:ذخایر و توانمندی های بالقوه ای در بیمارستان آل جلیل آقلا نهفته است و برای بالفعل درآمدن هر کدام جهت تحول و پیشرفت نیاز به یک محرک و زمینه مساعد دارد، که یکی از آنها برگزاری جلساتی این چنینی با نیکوکاران می باشد.
وی افزود:برگزاری جلسه جهت تحول با ذینفعان ما که از دو گروه داخلی و خارجی تشکیل میشوند نیز می تواند بسیار مهم باشد که ذینفعان خارجی ما همه مردم آق قلا هستند و لازم هست که حرف آن ها را بشنویم و تا نیاز آن ها را بدانیم که در جهت تامین خواسته ها و نیاز های درمانی آنان تلاش خواهیم کرد.
دکتر زارع سپس خاطرنشان کرد:این گروه اولین گروه نیست و جلسات به گروه های مختلف و به صورت رندوم از بین همراهان بیماران و بیماران ترخیص شده نیز برای دریافت نقطه نظر آنها برگزار میشود.
ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا گفت: میخواهیم نام بیمارستان آق قلا در بین تمامی بیمارستان ها چنان بدرخشد که جزء مراکز درمانی ای شویم که همه خدمات ما ایمن، استاندارد و بیمار محور باشند بطوریکه مردم به خاطر برخورد مناسب و خدمات و تجهیزات ایمن و استاندارد، از شهر های دور و نزدیک ما را انتخاب کنند. و وقتی ما به آن نقطه رسیدیم یعنی توانسته ایم تحول ایجاد کنیم.

دکتر زارع ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا در جواب به نگرانی های نیکوکاران ارجمند جهت انتقال احتمالی بعضی از دستگاهها بعد رفتن ایشان از بیمارستان گفت:من در حضور شما میگویم که بشکند قلم و قدمی که بخواهد به نام آق قلا تجهیزاتی بگیرد ولی به فکر بردن آن برای جای دیگر باشد.این نگرانی شما و دلسوزی شما برای مردم آق قلا قابل تقدیر است.من هم تمام تلاشم این است که این بیمارستان را با پشتیبانی این تیم خوبی که داریم در استان و کشور اول بکنیم.ما نیاز به انتقادات صادقانه و سازنده داریم ما به دنبال پیدا کردن مشکلات و راهکار های آنها برای ایجاد تحول هستیم.
وی افزود:یکی دیگر از قدم های تحول این است که ما باید وظایف خود را به خوبی بشناسیم بی منت کار خود را انجام دهیم، و در مقابل بیمار، باید از خود سوال کنیم من چه وظایفی در قبال بیمار دارم که تا کار خود را تمام و کمال و بی منت انجام دهیم.
دکتر زارع ریاست بیمارستان آل جلیل آق قلا در ادامه به همراه تیم مدیریت با اهداء لوح سپاس به نیکوکاران از همکاری آنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

./ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۳ ق.ظ

دیدگاه