سرداردادگرفرمانده انتظامی استان گلستان از اقرار۹۸ سارق حرفه ای به ۲۱۸ فقره انواع سرقت درسطح استان خبرداد

کدخبر:۵۵۰۳۴

اعتراف به ۲۱۸ فقره انواع سرقت در گلستان/ برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

البرز گلستان گروه امنیت/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح ها، افزود: با تلاش های بی وقفه ماموران ۹۸ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۲۱۸ فقره انواع سرقت در سطح استان اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۱۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف و ۱۱ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۱۶۹ متهم تحت تعقیب و جمع آوری ۱۹۷ معتاد متجاهر، تصریح کرد: کشف ۹۲ کیلوگرم انواع مواد افیونی، ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز و توقیف ۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر موفقیت های این طرح بوده است.

سردار دادگر در پایان تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۰ ب.ظ

دیدگاه