وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد:فداکاری شهدای مسیحی نشأت گرفته از نهضت امام خمینی «ره» است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد:فداکاری شهدای مسیحی نشأت گرفته از نهضت امام خمینی «ره» است

 

مدیر کل بنیاد استان گلستان با بیان اینکه فداکاری و ایستادگی شهدای مسیحی در برابر دشمنان ستودنی است، اظهار داشت: شهدای مسیحی با نثار جان خود به انقلاب اسلامی ادا دین کردند و این فداکاری نشأت گرفته از نهضت امام خمینی «ره» است

به گزارش ایثار واحد گلستان، چهار‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۹۷ با عنایت به فرا رسیدن سال نوی میلادی، حضرت آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان بهمراه سید مناف هاشمی استاندار گلستان، اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد استان و مسئولین ارشد استانی باخانواده شهید مسیحی ادموند بالیانس خانقاه دیدار به عمل آوردند.
اسرافیل وزیری درگفتگو با سایت ایثار گفت: شهدای مسیحی و اقلیت‌های مذهبی مانند دیگر هم‌وطنان در برابر دشمنان ایستادند و نقش بسزایی را ایفا نمودند.
مدیر کل بنیاد استان گلستان ادامه داد: شهدا هرکدام به نوع خود در این انقلاب تأثیر گزار بودند و دین خود را به این نظام ادا کردند.
وی ضمن بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا دین بزرگی به گردن مردم و مسئولین دارند، افزود: این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر رزمندگان، بدون هیچ نگاه دینی و مذهبی با نثار جان خود درراه انقلاب به دفاع از میهن خود پرداخته و به جهانیان نشان دادند دفاع از مرزوبوم کشور دین، نژاد و یا رنگ پوست را نمی‌شناسد و باید در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد.
شهید «ادموند بالیانس خانقاه» متولد ۱۳۴۲ شهر تهران است که با حضور در جبهه حق علیه باطل پا به میدان نبرد نهاده و در منطقه عملیاتی نهر عنبر در سال ۱۳۶۷ پیکر مطهرش مفقودالاثر شده و تاکنون به آغوش گرم خانواده بازنگشته است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰ ق.ظ

دیدگاه