مجمع نمایندگان استان گلستان در معرض آزمونی سخت/توسعه گلستان درگرو انتخاب استاندار بومی

کدخبر:۵۴۸۶۵

به گزارش البرز گلستان /موضوع تعیین استاندار جدید گلستان ، یکی از مهمترین مسائل روز سیاسی و اداری استان گلستان در یک و دوماه اخیر بوده و همچنان هست

لزوما برای سکانداری استان گلستان  بایداستانداری  برای استان انتخاب شود که با عزمی جهادی و انقلابی در وسط میدان کار باشد  و رویکردی انقلابی داشته باشد و هدفش توسعه استان و رضایت‌مندی مردم باشد وهمه تلاش خود را برای توسعه استان انجام دهد و همچنین باید بتواند در سطح ملی حرف استان را بزند و با عزمی جدی بتواند حرف‌های مردم را زده و منابع لازم را برای توسعه استان جذب کند.

بومی بودن استاندار و انتخاب آن از جنس مردم همان استان می تواند تا حدودی اشرافیت استاندار بر شرایط را تضمین کند. در خصوص ویژگیهای مدیریتی هم که استان گلستان اگر نگوییم برترین، از پیشروان تربیت نیروی انسانی در همه حوزه های مدیریتی مورد نیاز کشور بوده و هست  و چندین وزیر درکابینه های مختلف حضورداشتند و از جمله در دولت جناب رئیسی انتخاب دکتر احسان خاندوزی می تواند تاییدی بر این ادعا باشدو قطعا با یک جستجو می توان به گزینه مطلوب رسید.

ضمن آنکه جدیدا بعضی از دوستان یا گروههای سیاسی و غیر سیاسی ادامه حیات استان را در بیرون از استان جستجو می کنند و اگر معتمدین و بزرگان استان و مجمع نمایندگان به نیروهای انسانی استان توجه کنند لازم نیست از بیرون کسی برای جلوس بر صندلی استانداری قدم رنجه کند . البته کمی هم نمایندگان مجلس هم باید تلاش کنند و بدنبال گزینه اجماع شده خودشان باشند و اگر گزینه استانی باشد یقینا هم نمایندگان و هم مردم در این راستامتضرر نمی شوند.

و اینکه الان شنیده های مختلفی ازکاندیداها استانداری در استان مطرح می باشد که در بین آنان جوان ومسن و میانسال  دیده می شود که قربانعلی بابایی  و فتح الله نوری و علی رسولی و سید نجیب حسینی و عیسی امامی و زنگانه و عباسی وزیر پیشین تعاون وحتی بعضی از سرداران سپاه و علی اکبر کی پور رااز اسامی می باشد که می توان در این لیست ها دید.

وپایان اینکه بقول حضرت حافظ:

سال‌ها دل طلب جام جم از ما می‌کرد   وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می‌کرد

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۳ ب.ظ

دیدگاه