مهندس شهمرادی مدیرمخابرات منطقه گلستان درجلسه شورای مدیران مخابرات:ارائه خدمت و اجرای وظایف با اجرای صحیح قوانین باید صورت گیرد و از سلامت کامل برخوردار باشد

کدخبر:۵۴۷۴۰

تاکید بر اجرای صحیح قوانین در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان
ششمین جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان تشکیل شد .
به گزارش البرز گلستان/ اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی ششمین جلسه شورای مدیران در سال ۱۴۰۰ برگزار و در خصوص مصوبات جلسات قبلی بحث و تبادل نظر شد و پیشرفت هرکدام از اقدامات تعریف شده مورد بررسی قرار گرفت .
مدیر مخابرات منطقه گلستان ، با تاکید بر اجرای به موقع مصوبات انحام شده ، از مدیران مخابرات استان خواست با رفع موانع و پشتیبانی مناسب در جهت اجرای طرح ها و پروژ ه ها اقدامات لازم را انجام داده تا موجب تسریع در پایان یافتن پروژه ها شود.
وی با اشاره به اهمیت رعایت ضوابط اداری بر سلامت فرآیندهای کاری تاکید کرد و افزود: ارائه خدمت و اجرای وظایف با اجرای صحیح قوانین باید صورت گیرد و از سلامت کامل برخوردار باشد .
همچنین در این جلسه در خصوص ساماندهی تجهیزات موجود در انبار های مخابرات استان تبادل نظر شد و بر تعیین تکلیف اقلام مازاد و بلا استفاده تصمیم گیری های لازم صورت گرفت و بر اجرای مصوبات در این زمینه تاکید شد.
دکتر غلامعلی شهمرادی با تشریح وضعیت سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح استان بر لزوم ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی درکاهش و پیشگیری از سرقت ها اشاره داشت و گفت : اختلال در خدمت رسانی ناشی از سرقت تجهیزات ، موجب ایجاد نارضایتی برای مردم خواهد شد که شدیدا خلاف اهداف ما می باشد و باید در این زمینه اقدامات مناسب در کوتاهترین زمان صورت گیرد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۳ ق.ظ

دیدگاه