رئیس پلیس آگاهی گلستان :در عملیات پیچیده پلیس آگاهی گلستان، سارق احشام به دام افتاد

کدخبر:۵۴۲۴۷
در عملیات پیچیده پلیس آگاهی گلستان، سارق احشام به دام افتاد

البرز گلستان/سرهنگ “مجتبی مروتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: بدنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام در شرق استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان علی آباد کتول قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات فنی و تخصصی پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران پس از رصد سرنخ های موجود موفق شدند هویت سارق را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: طی تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم در یکی از روستاهای شهرستان رامیان سکونت داشته که برای دستگیری وی اقدام شد لیکن با توجه به تغییر مکرر مخفیگاه سارق، نتیجه ای بدنبال نداشت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بررسی های پلیس ادامه داشت تا اینکه با اشراف اطلاعاتی ماموران و پیگیری های ویژه مشخص شد متهم به یکی از روستاهای شهرستان کلاله گریخته است.

سرهنگ مروتی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و با همکاری پلیس کلاله، متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی علی آباد کتول منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات پلیس، به ۱۱ فقره سرقت احشام در شرق استان با کمک همدستش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد، گفت: در این عملیات یک دستگاه پراید متعلق به سارق که در انجام سرقت ها از آن استفاده می کرد، نیز توقیف شد.

سرهنگ مروتی خاطرنشان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۵ ب.ظ

دیدگاه