هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان:حل و فصل پرونده ها از طریق صلح وسازش ،اختلافات را بصورت ریشه ای رفع می کند

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری گلستان از حوزه ستادی شورای حل اختلاف استان
البرز گلستان/رئیس کل دادگستری استان گلستان از حوزه ستادی شورای حل اختلاف این استان بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان به صورت سرزده از حوزه ستادی شورای حل اختلاف استان بازدید به عمل آورد و از نزدیک با اعضا و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
هاشمیان طی این بازدید سرزده در جریان مشکلات و نواقص و کمبود های اداره کل امور شوراهای حل اختلاف این استان قرار گرفت تا در جهت رفع آن ها اقدام شود.
هادی هاشمیان با اشاره به نقش پررنگ شورای حل اختلاف در کاستن از هجوم پرونده ها به مراجع قضایی استان، گفت: حل و فصل پرونده ها از طریق صلح وسازش ،اختلافات را بصورت ریشه ای رفع می کند و بدین جهت در سیستم دادرسی بسیار ارزشمند و مسمر ثمر است.
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه بر امانت داری و دین داری کارکنان تاکید کرد و افزود: هدف اصلی نظام اسلامی اجرای عدالت است فلذا بخش مهمی از این برپایی عدالت و گسترش آن برعهده نظام قضایی کشور است که اگر خدای ناکرده آسیب هایی پیدا کند آبروی نظام در خطر خواهد بود.
احمد جعفری معاون قضائی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب شوراهای حل اختلاف استان در سال ۹۵ خاطر نشان کرد: اصلی ترین اولویت شورای حل اختلاف استان در سال ۹۶ صلح و سازش به ویژه سازش در پرونده های قصاص نفس است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه