دکتر حسینی مدیر کل بیمه سلامت گلستان بمناسبت هفته سلامت:نظام ارجاع از نظام های پیشرفت است که موجب می شود در هزینه ارائه خدمت بیمار صرفه جویی صورت بگیرد

 

  • مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان گفت : یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر از جمعیت استان گلستان معادل بیش از ۶۵ درصد تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند .به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان ، سید محمد حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه  به منظور گرامیداشت هفته بیمه سلامت اظهار کرد : از ۲۷ مهر ماه الی  سوم آبان ماه به نام هفته بیمه سلامت مزین شده  و در طول این هفته تمامی برنامه های در دست اقدام و اولویت دار بیمه سلامت را به منظور ارتقا خدمات دنبال می کنیم .وی تصریح کرد : برای مدیریت منابع ارائه خدمات بهینه ، افزایش کیفیت خدمات و سطح توقعات مردم از موسسات ارائه کننده خدمت  و بالعکس در دستور کار بیمه سلامت است .
    مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان بهترین راه برای توانمند سازی مردم را اطلاع رسانی برشمرد و یاد آور شد : نخستین روز از این هفته را با حضور در نماز جمعه و برپایی پایگاههای ارائه خدمت آغاز و در این ایستگاهها خدمات پیشگیری و درمان را به مردم ارائه کردیم .
    حسینی یادآور شد : هر روز از هفته بیمه سلامت با عناوین مختلف اعم از ” بیمه سلامت ، توانمند سازی و ترویج فرهنگ عمومی ” ، بیمه سلامت ، سازمان الکترونیک و هوشمند سازی ” ، ” بیمه سلامت  ، سطح بندی در نظام ارجاع  ” ، “بیمه سلامت ، پوشش بیمه همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان ” ، ” بیمه سلامت ، حقوق شهروندی و مشتری مداری ” ، ” بیمه سلامت ، مشارکت های اجتماعی و شرکای کاری ” نام گذاری شده است .
    وی با بیان اینکه باید نیاز و تقاضای القایی که از سوی مردم و یا موسسات ارائه کننده خدمات انجام می شود برطرف شود ، گفت : در حوزه هوشمند سازی و سازمان الکترونیک در صدد هستیم اطلاعات درمانی بیمار در مراکز مختلف ارائه خدمت به سیستم الکترونیک مجهز شود .
    مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان با بیان اینکه سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی سوالات ، انتفادات و پیشنهادات مردم در سراسر کشور است ، افزود : نظام ارجاع از نظام های پیشرفت است که موجب می شود در هزینه ارائه خدمت بیمار صرفه جویی صورت بگیرد و افراد برای گرفتن خدمت به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان گلستان را تحت پوشش دارد و بزرگترین بیمه گر در استان محسوب می شود .
    وی با بیان اینکه ما می خواهیم تمامی مردم برای بیمه شدن دسترسی داشته با شند ، اذعان کرد : باید سهم اطلاعات و سواد بیمه سلامت مردم افزایش یابد تا بر اساس آن برای بیمه شدن احساس نیاز کرده و بیش از موعد برای بیمه اقدام کنند .
    مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان با بیان اینکه حفاظت مالی از بیمه شدگان در دستور کار ما قرار دارد ، ابراز کرد : همه برنامه های ما در راستای حمایت مالی از مردم در زمان بیماری است .
    وی با بیان اینکه بیمه سلامت پنج صندوق کارکنان دولت ، روستائیان ، سایر اقشار ، صندوق بیمه سلامت  همگانی و ایرانیان دارد ، ابراز کرد : ۸۴ درصد از بیمه شدگان بیمه سلامت در گلستان رایگان بیمه می شوند و روستائیان گلستانی حق بیمه نمی پردازند .
    حسینی با بیان اینکه حدود ۱۷۰ هزار نفر از مردم گلستان که در شهرها زندگی می کنند تحت پوشش صندوق بیمه همگانی قراردارند ، خاطر نشان کرد : صندوق کارکنان دولت  و سایر اقشار حق بیمه خود را بر اساس حق بیمه مصوب پرداخت می کنند .
    مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان تاکید کرد : حقوق شهروندی و مشتری مداری نیز از دیگر عناوین هفته بیمه سلامت است .و در راستای دفاع از بیمه شدگان این مهم را دنبال خواهیم کرد .
    حسینی به تجمیع منابع و خرید راهبردی  اشاره کرد و گفت : افزایش مشارکت های اجتماعی و شرکای کاری از دیگر برنامه ها ی ما در طول این هفته است و اعتقاد داریم در فضای تعامل دوسویه باید مشکلات خود را حل کنیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۰ ب.ظ

دیدگاه