مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان/برف منطقه مرزی اینچه برون را سفید پوش کرد/ تمام اکیپهای راهداری راههای مواصلاتی سطح استان فعالند

البرز گلستان/مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان اظهار کرد:تمام اکیپ راهداری تمام راههای مواصلاتی فعالند. و نسبت به اقدامات زمستانی نظیر برف روبی و یخ زدایی سطح جاده اقدام می کنند.با توجه به بارش برف در تمامی مناطق استان گلستان تمام محورهای حوزه استان گلستان باز و رفت‌وآمد به آرامی انجام می‌شود اما در مناطق کوهستانی رانندگان حتماً باید از زنجیر چرخ برای رفت‌وآمد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ اکیپ شامل ۱۵۰ نفر در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی در جاده‌های گلستان هستند، افزود: رانندگانی که قصد عبور از مناطق کوهستانی را دارند حتماً تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته و مهم‌تر اینکه طریقه استفاده از آن را نیز یاد داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های گلستان با شماره ۱۱۴ و یا شماره «۰۱۷۳۲۴۸۰۰۱۹» تماس حاصل کنند.

وی افزود: منطقه مرزی اینچه برون هم اکنون سفید پوش شده است

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۵ ب.ظ

دیدگاه