وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های معظم شاهد وایثارگرتوفیقی بسیار ارزشمندبرای کارکنان بنیاد است

کدخبر:۵۳۳۶۳

به گزارش البرز گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در جلسه شورای معاونین بنیاد گلستان گفت: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار جان، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.
مدیرکل بنیاد گلستان ضمن تاکید بر تکریم ایثارگران گفت: رضایتمندی حداکثری جامعه ایثارگری تنها با خدمت توام با تکریم، شناخت و رفع مشکلات حاصل خواهد شد و کارکنان بنیاد باید در تمامی این مراحل کوشا باشند.
وی افزود: لازم است جامعه ایثارگری استان به‌طور شفاف و صحیح و با حداقل مراجعه در جریان فعالیت‌های مشمول حال خود قرار گیرند.
وزیری با تأکید بر اینکه مشقت کار در بنیاد آرامش و لذت به ارمغان می‌آورد گفت: همدلی و تفاهم بین کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در این صورت سختی‌ها به لذت‌بخش‌ترین کارها بین همکاران دلسوز تبدیل می‌شود.
وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه علی‌الخصوص در میان جوانان مهم‌ترین وظیفه ما در قبال شهدا است و تنها این راه است که می‌تواند انقلاب اسلامی را استوارتر از همیشه نموده و در برابر ظالمین و زورگویان بیمه نماید.
مدیرکل بنیاد با تأکید بر اهمیت درمان والدین معظم شهدا و ارتباط با آنان گفت: با توجه به افزایش سن والدین معظم شهدا در دیدارها باید تقویت روحیه این عزیزان مدنظر قرار دهیم زیرا نیاز عاطفی آن‌ها بیشتر از نیاز مالی‌شان است.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶ ق.ظ

دیدگاه