مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثار گلستان ، درسفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

کد خبر:۶۹۷۴۳

مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثار گلستان ،توسط ریاست محترم جمهوری افتتاح خواهد شد

البرز گلستان استاندار گلستان روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست با مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و سرپرست توانبخشی کشور گفت: خوشبختانه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تاکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز اول و دوم این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی در سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: اگرچه تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیئت دولت به گلستان به‌صورت کامل صورت نگرفته اما به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است. خوشبختانه نگاه همه به این پروژه خاص بوده و امیدواریم این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر مربع دارد در شأن ایثارگران و جانبازان باشد.

استاندار گلستان ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان گلستان در حوزه مجوزهای تربیت بدنی، شهرداری گرگان در حوزه محوطه‌سازی و دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه مجوزهای توانبخشی همکاری کامل را خواهند داشت.

زنگانه خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) برای جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های سالمند آنان آغاز خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه