دکتر زینلی مدیر درمان پزشکی تامین اجتماعی گلستان خبر داد:اهتزاز پرچم سبز یا حسین در خلیج گرگان

کدخبر:۷۱۸۰۷

✅ اهتزاز پرچم سبز یا حسین در خلیج گرگان

البرز گلستان گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، در بازدید مدیر درمان، معاونین ، روسای بیمارستانها و درمانگاههای استان و روسای ادارات ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در قالب اردوی راهیان پیشرفت ، از طرح لایروبی خلیج گرگان پرچم سبز یاحسین در این خلیج به اهتزاز درآمد.

 

✅بنا به این گزارش دکتر زینلی مدیر درمان استان گفت : هدف از این بازدید تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ، امیدآفرینی در جامعه و آشنایی همکاران با طرح بزرگ و حیاتی لایروبی خلیج گرگان و معرفی خدمات دولت مردمی سیزدهم بوده است.

 

✅وی افزود : با عنایت به اثرات مثبت استانی و فرا استانی این طرح بزرگ ، جا دارد از استاندار محترم و تیم مدیریتی و اجرایی ایشان که با پیگیری های شبانه روزی و کار جهادی این طرح را راه اندازی و اجرا نمودند تقدیر و تشکر نماییم.

 

✅ گفتنی است حاضرین در این بازدید با استماع گزارش پیشرفت پروژه و بازدید از بخشهای مختلف آن در جریان عظمت و بزرگی و نیز اهمیت اجرای طرح لایروبی قرار گرفتند.

 

✅همچنین با عنایت به اینکه مهندسین و کارگران شاغل در این طرح بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند ، هفته تامین اجتماعی نیز به آنها تبریک گفته شد و از این عزیزان قدردانی شده و پذیرایی بعمل آمد.

همچنین در این برنامه با اهدا یک سبد گل به مسئول کارگاه از خدمات ارزنده آنها تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۸ ق.ظ

دیدگاه