احسان سیستانی رئیس حراست شرکت گازاستان گلستان:باانجام شایسته امورات،مردم را به حضورحداکثری درانتخابات تشویق کنید

کدخبر:۵۲۴۶۷
باانجام شایسته امورات،مردم را به حضورحداکثری درانتخابات تشویق کنید

احسان سیستانی رئیس حراست شرکت گازاستان گلستان ازتشویق وترغیب مردم به حضورحداکثری درانتخابات خرداد ۱۴۰۰ با انجام شایسته امورات محوله خبرداد.

به گزارش البرز گلستان گروه انرژی/روابط عمومی شرکت گازاستان گلستان ، وی در این خصوص افزود: شایسته است همه کارکنان ، مدیران ومسئولین با احساس مسئولیت جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و تشویق مردم به حضورحداکثری به هرنحوی که امکان دارد مشارکت وفعالیت نموده وبا هیئت‌های اجرایی و نظارت به هر شکل ممکن با در اختیار گذاشتن امکانات ، وسایل نقلیه استیجاری و دیگرموارد مورد نیازهمکاری لازم داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات اظهارداشت: کارکنان ومدیران شرکت توجه داشته باشند فعالیت به نفع یا برعلیه هر یک ازکاندیداها درساعات اداری وحتی حین ماموریت اداری چه در فضای مجازی و یا فضای حقیقی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

سیستانی در زمینه مقوله سلامت کاری تصریح کرد:استفاده از فضای مجازی به هر شکل ممکن در ساعات اداری که ساعات کاری آنها را تحت شعاع قرار می دهد مگر در موارد مرتبط کاری شخص یا واحد مربوطه باشد درغیر اینصورت برای کلیه کارکنان ممنوع است .

وی درادامه انجام به موقع کارها با حفظ کرامت و احترام ارباب رجوع و پیگیری و رسیدگی سریع و صحیح به امور واگذار شده برای ترغیب و تشویق مراجعان خصوصاً دراین ایام جهت مشارکت هرچه بیشتر و بهتر در انتخابات بسیار موثر بوده ودقت شود ازکارهای چالش برانگیز از قبیل کنده کاری قطع گاز مشترکین بدهکارودیگر موارد مربوطه که نارضایتی مردمی را فراهم می آورد تا زمان انتخابات جداً خودداری شود.

رئیس حراست شرکت گازاستان گلستان درخاتمه پیرامون امنیت ازتاسیسات وتجهیزات شرکت ابرازداشت:دربحث امنیت نیزهمه نیروهای شرکت بویژه پرسنل امدادوحراست با هوشیاری کامل و سرکشی بیشتر، به نحو مطلوبی از تاسیسات و امکانتات موجود مراقبت و مواظبت نمایند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۰ ق.ظ

دیدگاه