وزیری مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران گلستان: تبیین سیره عملی زندگی شهدا وایثارگران ایران اسلامی رابیمه خواهدکرد

کدخبری:۵۱۳۹۱

به گزارش البرز گلستان گروه ایثارگران : اسرافیل وزیری در دیدار با جانباز معزز محمد حاجیلری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت روز معلم گفت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
مدیرکل بنیاد گلستان با تشریح نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بیان کرد: شهدا و جانبازان با ولایت پذیری و تبعیت از ولایت گام در این مسیر ارزشمند نهادند و امروز جوانان ایران اسلامی نیز باید با تأسی از رزمندگان و شهدا پیرو خط ولایت باشند.
وی تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گیفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
این مقام مسئول گفت: در عرصه‌های مختلف اجتماعی هر زمان‌که از این‌آرمان‌ها دور شده‌ایم، شاهد بودیم که مسائل، مصائب و مشکلات عدیده‌ای برای جامعه و اقشار مختلف به‌وجودآمده است.
جانباز معزز محمد حاجیلری در تاریخ ۴ فروردین ۱۳۴۰ دیده به جهان گشود و در تاریخ ۱ آذر ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی موسیان بر اثر ترکش و موج انفجار به درجه جانبازی نائل گشت.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۶ ق.ظ

دیدگاه