مدیرکل کمیته امداداستان گلستان خبرداد:جذب ۵۷۴ مورد سپرده کلان ازخیران ونیکوکاران از سال۹۷ توسط صندوق امدادولایت استان

کدخبر:۴۹۰۱۹

البرز گلستان/عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گلستان با کمک خیران و نیکوکاران و اعتبارات امدادی از سال  ۹۶ تاکنون توانسته، ۳۷ هزار و ۲۸۰ مورد تسهیلات قرض الحسنه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اعطاء کند.
بابایی  با اشاره به افتتاح حساب صندوق امداد ولایت استان برای بیش از ۱۴۴ هزار نفر در ۴ ساله ی اخیر تصریح کرد: این صندوق از سال ۹۷ تاکنون توانسته  ۵۷۴ مورد سپرده کلان را از خیران و نیکوکاران جذب کند.
وی خاطر نشان کرد:صندوق امداد ولایت استان با پیروی از اصول بانکداری اسلامی و چشم‌پوشی از سودهای مرسوم در شبکه بانکی، در سالجاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند ومحروم استان پرداخت کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: پرداخت وام‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه وام های کارگشایی، ودیعه،ساخت و تعمیرات مسکن ،ازدواج، درمان، دانشجویی، اشتغال و خودکفایی به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.
بابایی گفت: این صندوق با ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه و با هدف جذب سپرده‌های مردمی از سپرده گذاری خیران و نیکوکاران، در نظر دارد با برنامه ریزی هدفمند، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه را تسریع و تسهیل کند.
وی  با تبریک ۱۴ اسفند، سالروز تاسیس کمیته امدادعنوان کرد: این نهاد با هدف یاری رسانی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان با اولویت توانمندسازی  آنان ایجاد شده، از این رو صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با استفاده از امکانات و بانک اطلاعاتی جامع و کامل جامعه هدف خود و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نسبت به خدمت رسانی به اقشار نیازمند و اعطای تسهیلات به اقشار تحت حمایت خود متمرکز شده است .
گفتنی است،در این همایش از امر خداپسندانه سپرده گذاری خیران و نیکوکاران گلستانی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان در راستای کمک به مددجویان و اقشار نیازمند، تجلیل بعمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

دیدگاه