تاج الدین معاون حقوقی تامین اجتماعی کشور در گلستان:تنها شعار سرلوحه ما در تامین اجتماعی، وظیفه تامین و تولید امنیت اجتماعی می باشد

البرز گلستان/ طی مراسمی با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی و دکتر تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان  از زحمات حیدری نژاد مدیر کل قبلی تامین اجتماعی گلستان تقدیر شد و علی اصغر نیک نیا بعنوان مدیر کل تامین اجتماعی گلستان معرفی شد.

مهندس  تاج الدین در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی گلستان گفت:باید درراستای هرچه چابکتر و موثر تر شدن سازمان تلاش کنیم تا با گرایش نخبگان استفاده کنیم .

وی افزود: سازمان نیز از جهت کشوری ۴۲ میلیون نفر را در عرصه های مختلف تحت پوشش خودش دارد.

میرتاجدینی در ادامه افزود: با توجه به تنگناهای کشور سازمان هر ماه ۵هزارو ۲۰۰میلیارد تومان  در راستای اهداف و ماموریتهای سازمانی  تجهیز و توزیع منابع می کند

معاون حقوقی تامین اجتماعی کشور در باره پرداخت بدهی های دولت به تامین اجتماعی گفت :اقدام دولت در پرداخت بدهی های انباشته شده گذشته به این سازمان باعث تقویت و گسترش بیشتر خدمات دهی به بیمه شدگان ، بازنشستگان، مستمری بگیران و سایر مخاطبان آن می شود.

وی افزود: پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در مدت پنج سال و تاکید بر جدایی ناپذیر بودن و یکپارچه بودن دو بخش بیمه ای و درمانی این سازمان از مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس بوده که این گامی مهم در راستای بسط اهداف عالی تامین اجتماعی است.

و با وجود تنگناهای مالی و انبوهی از مشکلات کشور، این سازمان با پرداخت پنج هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان در هر ماه در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود به مجموعه بیمه شدگان، بازنشستگان  و مستمری بگیران توانسته است با تامین و توزیع منابع، تکالیف و ماموریت خود را به خوبی انجام دهد.

میرتاج الدینی سپس در باره شعار تامین اجتماعی گفت : تنها شعار سرلوحه ما و وظیفه مندیم تامین و تولید امنیت اجتماعی می باشد.

وی ادامه داد: امروز این سازمان دارای بیش از یک هزار واحد درمانی و بیمه ای با بیش از ۶۴ هزار نفر نیرو است و گسترش کمی و کیفی مراکز ملکی تامین اجتماعی به ویژه در مناطق محروم از اولویت های این سازمان است.

مهندس تاج الدین با بیان اینکه این سازمان تکلیفی جز تامین و تولید امنیت اجتماعی ندارد عنوان کرد: نگاه تامین اجتماعی در ایران استفاده از ظرفیت ها در راستای توسعه خدمات و محرومیت زدایی از جامعه است و امید می رود که در دولت تدبیر و امید رضایت همه مخاطبان سازمان که همان صاحبان اصلی آن هستند حاصل شود.

وی با عذرخواهی از مخاطبان آن سازمان به دلیل برخی مشکلات، بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان را صاحبان اصلی تامین اجتماعی و آنان را شایسته بهترین خدمات دانست.

وی اقدامات صورت گرفته را در تامین اجتماعی گلستان در چند سال گذشته ستود و گفت: در دو سال گذشته در خصوص توسعه فضای درمانی و بیمارستانی ملکی و نیز پیاده سازی تجهیزات بخش های مختلف آنها نیز اقدامات شایسته ای انجام شده و توسعه بخش های اورژانس دو بیمارستان حکیم جرجانی گرگان و خاتم الانبیای گنبد و نیز عملیاتی کردن ساخت چندین درمانگاه ملکی در گلستان مشروط به تامین بودجه آنها در دستور کار این سازمان است.

وی تاکید کرد: حفظ و تقویت سازمان تامین اجتماعی همت، همکاری و تعامل بیشتر با دولت و مجلس، وزارت خانه های همسو، کارفرمایان و کانون بازنشستگان و تمامی مسئولان کشوری و استانی را می طلبد و بی شک خدمت به اقشار محروم جامعه باعث شکوفایی و توسعه پایدار در کشور است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۴ ق.ظ

دیدگاه