رئیس دفتر نظارت بر انتخابات گلستان: قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی برای کشور اقتدار می‌آورد

کدخبر۴۷۰۱۱

البرز گلستان حمیدرضا بهمنی نژاد در نشست بصیرت، اقتدار ملی و سیلی به دشمنان اظهار کرد: اسلام ناب از بدو پیدایش تاکنون با انواع توطئه‌ها و دشمنی‌ها رو به رو بوده و پیامبر اسلام شاهد فتنه‌ها انگیزی مکرر از جریان نفاق بودند که غالباً آنها با شعار اسلام وارد عرصه می‌شدند.

وی تأکید کرد: تنها عاملی که می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند، بصیرت است.

بهمنی نژاد با اشاره به فتنه داعش و شعار آنها مبنی بر توحید و ایجاد حکومت اسلامی، افزود: داعش از بزرگترین فتنه‌های دوران حاضر بوده که با رشادت رزمندگان و درایت سردار سلیمانی ناکام ماند.

وی تصریح کرد: بصیرت اولویت اصلی جامعه و نخبگان کشور است و حوادث و رخدادهای سال‌های اخیر به ویژه فتنه ۸۸ بر این امر تأکید دارد.

بهمنی نژاد گفت: پیامبر (ص) می‌فرماید که انسان نابینا کسی است که بصیرت نداشته باشد و این امر جایگاه بصیرت در جامعه را نشان می‌دهد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات گلستان اظهارکرد: فتنه به دنبال ایجاد جدایی بین مردم و حاکمیت است و تفرقه افکنی می‌کند بنابراین شناخت جریان نفاق در جامعه اولویت دارد.

وی اضافه کرد: مجموعه‌ای از عوامل و عناصر مادی و معنوی موجب تقویت اقتدار شده و البته اقتدار با ایمان و معرفت دینی ارتباط دارد.

بهمنی نژاد گفت: در دنیا کشوری که از نظر وسعت جغرافیایی پهناور باشد قدرتمند نیست بلکه نظامی قدرتمند است که در زمینه علمی حرف اول را بزند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاوم و ایستا در شرایط مختلف لازم است، تأکید کرد: قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی برای کشور اقتدار می‌آورد و تلاش دشمن برای حذف ایران از معادلات منطقه نشان از اهمیت این موضوع دارد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات گلستان با بیان اینکه عقبه‌های فرهنگی و اعتقادی در جامعه زمینه اقتدار ملی است، گفت: امروزه دشمن در اتاق‌های فکر خود مؤلفه‌های قدرت ما را نشانه گرفته است و کسانی که مدعی مذاکره هستند و تصور می‌کنند که با دشمن می‌توان به وجه اشتراک و مذاکره برد برد برسند، در اشتباه هستند.

بهمنی نژاد  اضافه کرد: امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند و این شیطان علاوه بر اغواگری و وسوسه، اقدامات دیگری همچون تحریم، فشار در ابعاد مختلف، ترور، تهدید، بمباران، اشغال سرزمین‌ها و غیره را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه بی‌اعتمادی به آمریکا شعار نیست، گفت: اگر به عقبه‌های عملکردی آمریکا و غرب نگاه کنیم حقیقت کاملاً مشخص می‌شود و نشان می‌دهد که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۷ ب.ظ

دیدگاه