مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان:سردار سلیمانی با خداوند معامله کرد و درگیر پست و جاه و مقام دنیوی نبود

کدخبر۴۶۹۰۸

البرز گلستان حجت الاسلام حسنعلی مازندرانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان  در نشست با موضوع بصیرت تکریم سردار دل ها و بزرگ‌ترین بدرقه‌ جهانی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  اظهار کرد: بعد از معرفت خدا و رسول خدا (ص) خودشناسی بسیار مهم است و اگر این امر اتفاق نیفتد، سبب گمراهی است‌.

وی بیان کرد: رمز پیروزی قیام ما، ایمان و وحدت کلمه بود و انقلاب ما متکی به خدا و معنویات است.

مازندرانی با بیان این که ریشه بسیاری از مشکلات به داخل برمی‌گردد و ربطی به خارج ندارد، اضافه کرد: امام راحل بارها فرمودند که به دشمن اعتماد نکنید و هم اکنون ساده‌لوحی است که به آمریکا چشم داشته و راه نجات کشور را در خارج بدانیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های گلستان با تاکید بر اینکه شناخت دشمن به عنوان یک اصل مطرح است، گفت: در طول این سال ها، دشمنی آمریکا مشخص شده و نمونه آن را در شهادت دانشمند هسته‌ای ایران مشاهده کردیم.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت سردار دل ها، ادامه داد: سردار سلیمانی با خداوند معامله کرد و درگیر پست و جاه و مقام دنیوی نبود، او سال ها خودسازی کرد.

مازندرانی تصریح کرد: انسان ها به طور فطری به افراد شجاع متمایل هستند و به همین دلیل سردار سلیمانی در دیگر کشورها هم طرفدار داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتفاقات در شامات و یمن، افزود: اگر مسلمانان با هم متحد بودند چنین وضعیتی را شاهد نبودیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵ ق.ظ

دیدگاه