غریب آبادی مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان:مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر حضور مردم در صحنه است

البرز گلستان/قاسم غریب آبادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان پدافند غیرعامل را اقدامی غیرنظامی برای دفاع از کشور دانست و گفت: پدافند غیرعامل اقدامی است غیرنظامی تا تاسیسات و سازه ها در برابر حملات دشمن در امان باشند و اینکه خسارت های احتمالی را در حوادث و درگیری های نظامی به حداقل برساند.

وی افزود: یکی از تاسیسات مهم کشور، تاسیسات هسته ای است و علی رغم همه تهدیدهایی که از سوی اسرائیل و آمریکا وجود داشت تاکنون خسارتی به آن وارد نشده و با تدابیری که در نظر گرفته شده آسیب پذیری آنها به حداقل رسیده است.

غریب آبادی ضمن تاکید بر اینکه ایران در بسیاری از تکنولوژی ها جزو کشورهای برتر دنیاست، خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل حوزه های متعددی دارد و در بحث استحکامات کارهای خوبی انجام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان از جنگ بیوتروریسم یا جنگ زیستی بعنوان موضوعات جدید پدافند غیرعامل یاد کرد و اظهار داشت: جنگ بیوتروریسم یا جنگ زیستی از موضوعات جدید پدافند غیر عامل است و آمریکا و برخی کشورها در این زمینه تلاش های زیادی برای ضربه زدن به کشورهای مختلف درنظر گرفته اند که شامل انسان، دام و گیاه است.

وی به جنگ اقتصادی که امروزه دشمن بر علیه ایران راه انداخته اشاره کرد و گفت: دشمن بواسطه جنگ اقتصادی که بر علیه ایران اسلامی راه انداخته سعی دارد جوانان و مردم را بی انگیزه کند و در مقابل نظام قرار دهد.

غریب آبادی افزود: دلیل بسیاری از اعتراضات و نگرانی هایی که ممکن است در بین جوانان و نوجوانان ما اتفاق افتد، عدم آگاهی جوانان ماست.

قاسم غریب آبادی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران، ایران را بعنوان یک ابرقدرت قبول دارند و از حضور ایران در منطقه هراسان هستند. این قبیل موارد را در مدارس و مراکز آموزشی به جوانان ما بگویید. جوانانی که شاید بواسطه اطلاعات غلطی که برخی ها به آنها داده اند دچار سرخوردگی و بی انگیزگی شده باشند باید از واقعیت های اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایرانباخبر باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمن به دنبال این است مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند.

وی افزود: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر حضور مردم در صحنه است. دشمنان در طول سالهای متمادی جنگ اقتصادی، فرهنگی، نظامی راه انداختند تا مردم ما را از صحنه خارج کنند که خوشبختانه هر زمان تیرشان به سنگ خورد و با شکست روبرو شدند.

غریب آبادی حضور مردم پای صندوق های رأی را مهم ترین شاخصه عنوان کرد و تأکید کرد: مردم را تشویق کنید تا پای صندوق های رأی حاضر شوند. دشمنان می دانند اگر دست از پا خطا کنند مردم وارد صحنه می شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۹ ق.ظ

دیدگاه