کسب دو مقام دومی و یک مقام سوم سهم گلستان از اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان کشوری

کسب دو مقام دومی و یک مقام سوم سهم گلستان از اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان کشوری

محمدعلی دباغ از گلستان رتبه دوم تنیس روی میز

نورمحمد اونق از گلستان در مساب در رشته «شنای ۵۰ متر آزاد» مقام دوم                                                                                 مهوش علی مختاری از گلستان  در رشته «شنای ۵۰ متر قورباغه» در رده سنی بالای ۶۰ سال رتبه سوم

البرز گلستان/در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری که با حضور ۳۱۹ ورزشکار بازنشسته زن و مرد در تهران برگزار شد، امروز (چهارشنبه) با تقدیر از ۴۸ ورزشکار برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری که از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه جاری با حضور ۳۱۹ بازنشسته زن و مرد از ۳۱ استان کشور در ۵ رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج، تنیس روی میز و شنا در تهران برگزار شد، با معرفی و تقدیر از ۴۸ ورزشکار برتر، پایان یافت.
در رقایت های نخستین جشنواره سراسری بازنشستگان کشوری در رشته «دارت» آقایان، حجت باقری از قزوین به مقام نخست دست یافت و مسعود چرخاب از خوزستان و عادل خسروی از آذربایجان غربی مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش خانم ها نیز کبری رضایی مقدم از همدان، سوسن خدایی از زنجان و عصمت السادات سعادتمند از استان قم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات «تنیس روی میز» و در بخش آقایان، نقی دهقانی از اصفهان و محمدعلی دباغ از گلستان مقام های اول و دوم و امیر ذهنی از آذربایجان غربی مقام سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز مفرح دلچه ای از گیلان، اول شد و فرنگیس آل علی از تهران و ناهید رحمانی زاده تهرانی از استان فارس مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته ورزشی «شطرنج» بانوان نیز طیبه بهرامی از کرمانشاه، روشنک مینایی از زنجان و مهشید پورحیدری از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در بخش آقایان نیز اسماعیل حقیری از گیلان، مصطفی صمدی از اصفهان و غلامرضا گرگوند از استان مرکزی مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
در رشته «تیراندازی با تفنگ بادی»، جمشید فرج پور از گیلان، حسین دهقانی از اصفهان و عبدالرسول آبزن از بوشهر در بخش آقایان و زرین دخت رضائیان از اصفهان، فاطمه حسینی از چهارمحال و بختیاری و سیلا زند وکیلی از مرکزی در بخش بانوان، مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
در نخستین جشنواره سراسری ورزشی بازنشستگان کشوری و در مسابقات «شنای ۵۰ متر آزاد»، در رده سنی زیر ۶۰ سال، علیرضا ذوالفقاری پور از آذربایجان غربی اول، نورمحمد اونق از گلستان دوم و علیرضا کیهان از تهران سوم شدند. در بخش بانوان نیز محبوبه اخلاقی از البرز، طاهره مسلم از آذربایجان شرقی و فاطمه مخلصی از سمنان حائز رتبه های برتر شدند.
در رشته «شنای ۵۰ متر آزاد» در رده سنی بالای ۶۰ سال نیز پروانه عطایی از کرمانشاه، صغری رجبی از گیلان و مهناز باهران از اصفهان در بخش بانوان اول تا سوم شدند. در بخش آقایان نیز رحمان میرزا خانلری از قزوین، هادی فتحی رئیسی از گیلان و خلیل هاشم زاده از فارس مقام های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
در رشته «شنای ۵۰ متر قورباغه» و در رده سنی زیر ۶۰ سال خانم ها، رویا سلمانی از فارس اول شد و زیبا رحیمیان مشهد از خراسان رضوی و پروین باقری جاغرق از ایلام دوم و سوم شدند. در بخش آقایان نیز مرتضی صادقی از تهران، مسعود جهانگرد از همدان و رضا فکری از خراسان رضوی مقام های برتر را از آن خود کردند.
در همین رشته ورزشی و در رده سنی بالای ۶۰ سال، معصومه نوریان دهکردی از تهران، فریده زرنگار از کرمانشاه و مهوش علی مختاری از گلستان حائز رتبه های اول تا سوم در بخش بانوان شدند و در بخش آقایان نیز محمد غدیر عظیمی از گیلان به مقام نخست دست یافت و سید ابوالفضل سیادت از خراسان جنوبی و محمد حاجی اصغر از تهران دوم و سوم شدند.
در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان کشوری در تهران، همچنین از «محمد دلیریان» پیشکسوت کشتی فرنگی جهان و عضو صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۳ ب.ظ

دیدگاه