دکترنهضتی رئیس دانشگاه پیام نورگلستان در افتتاح دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی پیام نور کشور در استان: امیدوارم این حرکت بزرگ فرهنگی زمینه جهش ها بزرگتردر زمینه فرهنگی و دانشجویی باشد

به گزارش البرز گلستان  در راستای استقرار دبیرخانه تقریب مذاهب دانشگاه پیام نور کشور در استان گلستان و برنامه‌ریزی جشنواره دستاوردهای دانشجویی چهلمین سالگرد انقلاب با حضور دکتر محمدی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه و دکتر باغدارنیا معاون مدیر کل فرهنگی پیام نور کشور و دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان  نشستی با اصحاب رسانه استان گلستان بر گزار شد.

دکتر نهضتی رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در این نشست با بین اینکه اصحاب رسانه استان نقاط قوت را به مردم و نقاط ضعف را به ما انتقال می دهند گفت:اصحاب رسانه را برای پیام نور بازو، چشم و مجموعه هشدار دهنده در کنار دانشگاه پیام نور  می باشند.

وی از رسانه ها خواست با حضور فعال و تحلیل گر خود برای معرفی دانشگاه پیام نور  در جامعه و مردم به دانشگاه کمک کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در زمینه استقرار دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی در استان گفت: امیدوارم این حرکت فرهنگی بزرگ زمینه جهش ها بزرگ در زمینه فرهنگی و دانشجویی باشد.

دکتر نهضتی افزود؛با دائر شدن دبیرخانه تقریب و مذاهب اسلامی  سیاستهای سازمان از این استان به استان های دیگر انتقال می یابد.

وی بابیان اینکه در دانشگاه پیام نور از راس تا ذیل پذیرای نظریه ها نو می باشند خواستار ارائه نظریه های که به جشنواره غنا می بخشد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان در خاتمه  ازدکتر هاشمی  استاندار گلستان و مهندس چراغعلی معاون سیاسی امنیتی و مدیر کل ارشاد اسلامی استان وسایر نهادها که به دانشگاه پیام نور گلستان و برگزار ی جشنواره همکاری میکنند تشکر و قدر دانی کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه