حجت‌الاسلام رعایتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:مردم با برگزاری یادواره شهدا مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنند

کدخبر۴۶۸۴۷

البرز گلستان حجت‌الاسلام جعفر رعایتی  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در گفت‌وگوی تحلیلی تبیینی با موضوع بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی درشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  اظهار کرد: مردم در دنیا به دنبال اسطوره و اسوه هستند برخی کشورها فیلم‌هایی می‌سازند که اسطوره‌سازی کنند اما وقتی ما شهید سلیمانی را با ویژگی‌های خاص داریم که مردم دنیا به آن افتخار می‌کنند باید در ترویج مکتب شهید سلمانی همه سهم خود را به درستی ادا کنیم.

وی تصریح کرد: همه افراد و احزاب، ایرانی و غیرایرانی که دلاوری‌های سردار سلیمانی را دیدند در زمان شهادت ایشان اشک ریختند انسان‌هایی که خوب هستند سه الگوی رفتاری دارند برخی به دنبال آباد کردن دنیای آدم‌ها هستند، برخی فقط مریدی می‌خواهند که افراد را عارف بسازند تا دین اسلام را ترویج دهند، برخی مانند حاج قاسم سلیمانی هم به دنبال دنیا و هم دین مردم بود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی در دین‌محوری، ولایتمداری و بصیرت افزود: خیلی از افراد ولایتمدار بودن انسان خوبی هم بودند اما به دلیل اینکه بصیرت نداشتند یا از رهبری جلو زدند یا عقب افتادند از چشم جامعه افتادند اما داشتن این سه ویژگی باعث شد «حاج قاسم سلیمانی» یک مکتب شود.

رعایتی گفت: شهید سلیمانی همان‌طوری که جهادگر و عالم بود تعبد در دین او به‌گونه‌ای بود که در اوج جنگ مراقب اموال مردم به سبک بسیار بالا بود.

وی با اشاره به اینکه مقاومت همیشه یک جا ایستادن نیست، بیان کرد: مقاومت در راه حق مثبت است اما مقاومت در راه باطل اشکال دارد، سردار سلیمانی به‌گونه‌ای زیست که اگر کاری می‌کند آیا ولایت آن را قبول دارد، آیا آن کار مفید برای اسلام است و نتیجه حداقلی و حداکثری آن در نظر گرفته شود.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: استکبارستیزی علاوه بر بصیرت نیاز به اعتقاد قلبی داشتن و ولایتمداری نیاز دارد حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای عمل کرد که همه اعتقاد داشتند که در مقابل استکبار لحظه‌ای کوتاه نمی‌آید.

رعایتی با اشاره به اینکه دشمن همواره در مسیر دشمنی است، گفت: با دشمن نباید لبخند زد، دشمن مار خوش خط و خال است.

وی در خصوص تداوم و استمرار مکتب شهید سلیمانی تاکید کرد: مردم با برگزاری یادواره شهدا مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنند، دولتمردان عملکردشان را مانند شهید سلیمانی کنند، هنرمندان و نویسندگان از زندگی این شهید هزاران فیلم سازنده بسازند که جوانان را تربیت کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۴ ب.ظ

دیدگاه