وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان :مددکاری نوک پیکان خدمات‌دهی بنیاد است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان عنوان کرد:مددکاری نوک پیکان خدمات‌دهی بنیاد است

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: مددکاری نوک پیکان خدمات‌دهی بنیاد است و با تقویت این حوزه مشکلات خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کوتاه‌ترین زمان حل خواهد شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری چهارشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۹۸ در کارگروه آموزشی مددکاران و مشاوران با موضوع مداخله در بحران گفت: حوزه‌ی مددکاری نقش بسزایی در گره‌گشایی از مشکلات جامعه ایثارگران ایفا کند و اگر در بنیاد، واحد مددکاری جدی‌تر گرفته شود بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش خواهد یافت.
وی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال بنیاد درزمینهٔ مشاوره و مددکاری صاحب ایده و نظر هست و می‌تواند نتیجه این تجربه را در اختیار نهادهای مرتبت قرار دهیم.
وزیری با اشاره به بحران به وجود آمده درنتیجه سیل استان گلستان و تقدیر از نقش ویژه مددکاری استان در این حادثه گفت: اکنون‌که بخش اعظم مشکلات سیل مرتفع گشته وظیفه مددکاری و مشاوره در فاز جدیدی شروع می‌شود و در روزها و ماه‌های آتی شرایط بسیار حساسی ازنظر روحی و روانی برای خانواده‌های حادثه‌دیده به وجود خواهد آمد که حوزه مددکاری باید به آن رسیدگی نماید.
وی ضمن تأکید بر همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی استان با مددکاری گفت؛ ظرفیت‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران موجود است و بایستی به‌درستی از آن‌ها استفاده کرد و هرچقدر مددکاران قوی عمل کنند، کار مسئولان بنیاد نیز در رسیدگی به امور خانواده‌های شاهد و ایثارگر آسان‌تر خواهد شد.
وزیری اظهار داشت: در قالب طرح سپاس از ابتدای سال تاکنون نیز ۵۵۰ دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود این آمار به ۷۰۰۰ هزار دیدار تا پایان سال جاری خواهد رسید.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه