کریمی اول: فعال سیاسی و اجتماعی گلستان:یکی از مولفه های مهم انقلابی گری بصیرت و شناخت است/انقلاب اسلامی با طیف وسیعی از دشمنان رو به رو است

کدخبر۴۶۶۸۴

البرز گلستان حسین کریمی اول فعال سیاسی و اجتماعی گلستان در نشست تحلیلی و تبینی با موضوع بصیرت، ولایتمداری، حماسه عاشورایی اظهار کرد:اگر می خواهیم انقلاب اسلامی ا حفظ کنیم بایدبصیرت داشته باشیم.

وی افزود:اگر می خواهیم این اندیشه و تفکر اسلامی زنده بماند باید به تاسی از حضرت فاطمه (سلام الله علیها) از حریم ولایت دفاع کنیم.

این فعال سیاسی و اجتماعی گلستان ادامه داد: یکی از مولفه های مهم انقلابی گری بصیرت و شناخت است، بیش از یک هزار و ۵۰۰ آیه قرآن در خصوص شناخت دشمن و دشمن شناسی است، انقلاب اسلامی با طیف وسیعی از دشمنان رو به رو است که همه آنها برای یک هدف و آن هم از بین بردن انقلاب اسلامی گام برداشتند.

کریمی اول با بیان اینکه دشمن بیش از ۴۰ سال در تلاش است که انقلاب اسلامی را از پا در بیاورد، افزود: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید بصیرت نسبت به ماهیت دشمن داشته باشیم و استراتژی ها و راهبردهای دشمن را بشناسیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری تمام توطئه های دشمنان را با یک سخنرانی نقش برآب می کند و لذا مهمترین مولفه بصیرت است که بتوانیم دشمن را بشناسیم و هم از وجود دشمنان پنهانی آگاه شویم که در لایه ها و پوشش های مختلف علیه انقلاب اسلامی اقدام می کنند.

فعال سیاسی و اجتماعی گلستان افزود: ابوموسی اشعری ها هنوز در بدنه جامعه ما زنده هستند و باید این افراد را بشناسیم و اگر شناخت نسبت به سامری های زمان خود داشته باشیم قطعا گوساله پرست نخواهیم شد.

کریمی اول یادآور شد: امروز شاهد تحریم های اقتصادی هستیم و مقام معظم رهبری بارها فرمودند که مشکلات بخش عمده به مسائل داخلی مرتبط است و اگر مدیران اجرایی و کسانی که درگیر مسائل اقتصادی هستند به دستورات مقام معظم رهبری و منویات مقام معظم رهبری گوش بدهند و نسخه عبور از این مشکلاتی که بارها به عنوان اقتصاد مقاومتی یاد کردند عملیاتی کنند با این مشکلات رو به رو نمی شدیم.

وی افزود: کسانی که باید این نسخه شفا بخش از این بحران اقتصادی را عملیاتی کنند متاسفانه نگاه آنها به بیرون از کشور و دست کدخدا است و این درحالی است که برای عبور از این مشکلات باید به آن چیزی که داریم و توانمندی داخلی به ویژه جوانان توجه کنیم.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۱ ب.ظ

دیدگاه