تمهیدات ترافیکی اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان از سوی مسوول دبیرخانه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان اعلام شد

البرز گلستان/مسوول دبیرخانه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان، تمهیدات لازم شورای ترافیک و این کمیسیون را برای مدیریت و ساماندهی ترافیک در روز ۲۵ آذرماه جاری همزمان با برگزاری اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان، اعلام کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “اسماعیل گرزین” براساس صورتجلسه مشترک شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل گفت که از صبح روز ۲۵ آذر حد فاصل دوربرگردان انتهای روستای محمد آباد الی دوربرگردان فرودگاه(راهداران) در محور گرگان به آق قلا، مسدود است و جهت تردد به سمت آق قلا، ترافیک از باند غربی محور به صورت دوطرفه و با رعایت نکات ایمنی و تامین و اجرای جداکننده های موقت برقرار می شود.

به گفته وی، براساس مصوبه کمیسیون، هم استانی های ساکن در شهرستان های شرق استان هم برای ورود به اجلاسیه از مسیر سرخنکلاته و برای خروج، از مسیر قدیم آق قلا به گنبد و هم استانی های شهرستان های غرب استان هم برای ورود و خروج به اجلاسیه از مسیر بندرترکمن به آق قلاتردد می کنند.

گرزین همچنین براساس مصوبات این جلسه، تردد وسایط نقلیه سنگین را هم در محور گرگان- آق قلا از ساعت ۶ صبح و از سمت آق قلا به گرگان از ساعت ۱۱ صبح و تردد کامیون های حامل مواد سوختی و اسیدی را از کل محور تا پایان مراسم ممنوع اعلام کرد.

نیروهای امدادی، راهداری، پلیس راهور و پلیس راه استان هم به گفته گرزین در محورهای مواصلاتی بخصوص محورهای سمت شمال و منتهی به اجلاسیه به صورت ویژه کنترل ترافیکی را برعهده داشته و آمادگی لازم برای امداد و نجات را خواهند داشت.

رئیس اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول اضافه کرد: برای مدیریت سفرهای هوایی نیز، با توجه به محدودیت های مسیر فرودگاه، هماهنگی های لازم با شرکت های مسافربری هواپیمایی صورت گرفته است.

گرزین خاطرنشان کرد: در صورت وقوع بحران های طبیعی و انسان ساخت؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستگاههای اجرایی استان در چارچوب مصوبات و دستورات فرماندهی حادثه، اقدام لازم را بعمل خواهند آورد.

شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گلستان برای مدیریت و ساماندهی ترافیک برگزاری اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان با ریاست معاون عمرانی استانداری تشکیل جلسه داد.

اجلاسیه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان با هدف نکوداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۵ آذر در محل نمایشگاه بین المللی گرگان برگزار می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه