از ۷۰۰۰ واحد مسکونی طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی درگلستان ،معرفی ۳۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن به بانکهای عامل پرداخت تسهیلات

کدخبر۴۶۰۹۰
۳۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن روستایی به بانکهای عامل پرداخت تسهیلات معرفی شدند.
البرز گلستان مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: در سال ۹۹ سهمیه بنیاد مسکن استان از طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ۷۰۰۰ واحد مسکونی است که از زمان ابلاغ سهمیه (مهرماه) تا کنون ۳۵۰۰ متقاضی ساخت مسکن به بانکهای عامل پرداخت تسهیلات که بانکهای ملی، مسکن، رفاه، صادرات، سپه و تجارت هستند معرفی شده اند.
وی با تشکر از همکاری بانکها با بنیاد و متقاضیان، پذیرش سفته زنجیره ای بعنوان ضمانت را کمک بزرگی به اجرای مقاوم سازی واحدهای مسکونی غیر مقاوم استان دانست.
آقای حسینی افزود: سهمیه ۷۰۰۰ واحدی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان که شامل متقاضیان ساکن در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر نیز می شود جدای از سهمیه ۳۰۰۰ واحدی طرح مسکن محرومین است.
ایشان با بیان اینکه در قالب طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و با بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت می شود از کلیه متقاضیان ساخت مسکن خواست هر چه سریعتر با مراجعه به شعب بنیاد مسکن استان نسبت به ساخت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه