معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان:صاحبان مراکز خریدضایعات درصورت عدم ثبت مشخصات فروشنده در دفتر، خودبه عنوان سارق معرفی خواهندشد

البرز گلستان حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در جلسه امروز کارگروه پیشگیری از سرقت استان این خبر را اعلام کرد و گفت: بر اساس مصوبه جلسه قبلی این کارگروه پلیس اماکن همه مراکز خرید و فروش ضایعات استان را رصد و ۵ مرکز غیرمجاز جمع آوری ضایعات را پلمب کرد .
قاسمی وناجمی افزود: همچنین مراکز خرید و فروش موظفند مشخصات فروشنده و آدرس او را در دفتر یادداشت کنند تا اگر اموال دزدی در بین ضایعاتی که می خرند وجود داشت ردیابی و شناسایی سارق فراهم شود.
وی تاکید کرد: اگر اموال سرقتی در مراکز خرید ضایعات کشف شود که مشخصات فروشنده آن در دفتر ثبت نشده باشد خود صاحبان مراکز به عنوان سارق معرفی خواهند شد .
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از شناسایی مناطقی که در دو سال اخیر بیشترین سرقت در آن ها ثبت شده خبر داد و گفت: دادستان ها با تهیه نقشه مناطق پرخطر از نظر سرقت ، با همکاری دهیاران و شوراها طرح نگهبان محله را فعال کنند .
قاسمی وناجمی گفت: تجهیز پارکینگ های عمومی به دوربین و آموزش نگهبانان از دیگر مصوبات جلسه امروز برای جلوگیری از سرقت خودرو از داخل پارکینگ های عمومی استان بود .

 

 

خبر احمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیدگاه