احسان سیستانی بعنوان سرپرست جدید اداره گازشهرستان بندرگز استان گلستان منصوب گردیده

انتصاب سرپرست جدید اداراه گاز شهرستان بندرگز استان گلستان

طی حکمی از سوی مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ، احسان سیستانی بعنوان سرپرست جدید اداره گازشهرستان بندرگزمنصوب گردیده و طی نشستی درمحل فرمانداری به فرماندارشهرستان  معرفی شد و از خدمات  رروشن سهرابی رئیس سابق آن اداره  نیز در دوره تصدی مسئولیت  تجلیل بعمل آمد.
به گزارش البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی،دراین جلسه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان ضمن تشکر از تعاملات و همکاری بسیار خوب فرماندار شهرستان بندرگز که همواره پشتیبان این شرکت میباشد گزارشی از وضعیت گازرسانی و خدمات ارائه شده شرکت در شهرستان  ارائه نمود .
 

 در ادامه نیز احمدی فرماندار بندرگز از حسن نظر مدیر عامل گاز گلستان و سهرابی رئیس سابق اداراه گاز که در راستای خدمات گازرسانی در شهرستان متبوع زحمات زیادی کشیدند تقدیر نموده و از سرپرست جدید اداره گاز خواست تا همچون گذشته در زمینه توسعه شهرستان  تلاش  نماید.

گفتنی است در ادامه مراسم معارفه ، حکم انتصاب سرپرست جدید اداراه گاز شهرستان بندرگز توسط فرماندار به ایشان  اعطاء شد که در آن برخدمات رسانی هر چه مطلوبتر، تلاش در راستای توسعه گازرسانی ، تکریم ارباب رجوع وهمچنین تعامل مناسب با سازمانها ، نهادها وادارات استان تاکید شده است .

گروه خبر البرز گلستان این انتصاب را به حاج احسان سیستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۷ ق.ظ

دیدگاه