حجت الاسلام دیلم سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:فرهنگ سازی و تولید محتوا ، جریان سازی وحدت و تقریب را ارتقا خواهد داد

‍  سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:
انتظار ما از فعالان رسانه ای فرهنگ سازی وحدت و تقریب در جامعه است / اهمیت ویژه پوشش رسانه ای برنامه های هفته وحدت در بستر مجازی
حجت الاسلام دیلم گفت: تولید محتوای غنی در موضوع فرهنگ سازی وحدت و تقریب در جامعه انتظار ما از فعالان رسانه ای و مجازی است.
البرز گلستان به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت الاسلام دیلم در نشست خبری با فعالان رسانه و فضای مجازی با موضوع رسانه های اجتماعی، وحدت اسلامی، راهبردها و راهکارها در کانون طه گرگان گفت: پیشگیری قبل از درمان و تقویت جریان سازی وحدت و تقریب در مباحث اجتماعی با استفاده از ظرفیت تاثیرگذاری رسانه و فعالان فضای مجازی میسر خواهد بود.
وی با بیان اینکه، فرهنگ سازی و تولید محتوا ، جریان سازی وحدت و تقریب را ارتقا خواهد داد، تصریح کرد: تلفیق استفاده از زبان هنر و مقوله های رسانه ای می تواند بخشی از موضوعاتی باشد که رسانه ها و فعالان فضای مجازی و رسانه ای در این را ه ما را همراهی نمایند.
وی تاکید کرد: نیاز است خبرنگاران و فعالان رسانه ای شناخت خود را از موضوع های مهم وحدت و تقریب بالا ببرند تا که دشمن نتواند از طریق این فضا هجمه وارد کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه