رضوانی مدیرکل زندانهای گلستان در معارفه معاون اداری و مالی زندانهای استان:امروز مدیران باید قانونمند و اخلاق محور باشند

البرز گلستان/در دهه با خیر و برکت کرامت ،مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) مراسم تکریم ،تجلیل و معارفه معاون اداری و مالی زندانهای استان گلستان با حضور مدیر کل زندانهای استان، مدیران و مسئولین زندانها و تعدادی از کارکنان زندانهای استان و همچنین با حضور حمید وسکویی معاون جدید مالی و اداری و همکارانشان درزندانهای شهرستان نوشهر، در سال جلسات اداره کل با شکوه خاصی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام دهه کرامت، به کلیه همکاران اظهار داشت : مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداری و مالی زندانهای استان گلستان را پیش رو داریم.

جا دارد در اینجا گفته شود که  همه کارهای ما باید مبتنی بر قانون و به پیروی از سیره ائمه اطهار قدم برداشته شود تا خدمت آنها مصداق عبادت داشته باشد، اگر جدای از این باشد باعث صدمه به سازمان میشود.اگراهداف با محوریت قانونمندی به دور از نزاع و اختلاف باشد آن سازمان موفق خواهد بود.

وی بیان نمود: اسلام دین اخوت و برادری است.اگراختلاف در مسیر و درنحوه اجرای دستورالعمل ها باشد باید آن را برادرانه و غیر خصمانه باهم حل و فصل کنیم.

رضوانی افزود: امروز مدیران باید قانونمند و اخلاق محور باشند. باید رفتارهای غیر اخلاقانه ای که بعضا در برخی از سازمانها مشاهده میشود مسیر اختلاف و ارتکاب آن را شناسایی کنیم و آن را کاهش دهیم.

مدیر کل زندانهای استان گلستان بیان داشت: درمنشورهای اخلاقی باید نکات و شئونات اداری بازگو گردد و مدیران و مسئولین در جلسات اداری آن قوانین را شفاف سازی نمایند.

این مقام قضایی افزود: سازمان به نیروهایی که خودشان را وقف اداره و کار میکنند نیازی ندارد.این مطلب را همیشه بیان نمودم که توازن بین کار و زندگی باید رعایت گردد.

وی گفت: امروز جلسه تودیع و معارفه معاون اداری ومالی زندانهای استان را داریم.همه باید به این نکته اعتقاد داشته باشیم که تغییر و جابجایی ها باعث تحول و پیشرفت و پویایی سازمان خواهد بود.نگرش ها باید به این باشد،فرد جدید که وارد سازمان و مجموعه میشود ایده و ابتکاراتی را با خود خواهد آورد که این ارزشمند است و ترقی اهداف سازمانی را درپی دارد.

در اینجا ازسعید طالبی معاون اسبق مالی و اداری نسبت به زحماتی که در دوران تصدی خود داشتند صمیمانه قدردانی میگردد و انتصاب حمید وسکویی اشکوری را به عنوان معاون اداری و مالی زندانهای استان گلستان تبریک و تهنیت عرض میشود.

در ادامه طالبی،دربیانات خودتشکر و قدردانی داشت بابت برگزاری این مراسم که مصادف شد با دهه کرامت و این را افتخاری دانست که اگر در طول خدمتی که داشته نارضایتی بوده مورد بخشش قرار داده شود.

شایان ذکر است ،حمید وسکویی هم به عنوان معاون جدید اداری و مالی از مدیر کل و مسئولین تشکر و قدردانی داشت و اهداف، رویکردها و اقدامات آتی خود را بیان نمود.

در پایان لوح تقدیرو هدایایی که از طرف مدیر کل و همکاران زندانهای استان تهیه شده بود به سعید طالبی اهداء گردید و همچنین حکم انتصاب حمید وسکویی به عنوان معاون اداری و مالی زندانهای استان توسط مدیر کل زندانهای استان تقدیم ایشان شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۰ ب.ظ

دیدگاه