روحانی فر بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی:مشارکت مردم خوب روستاها در بحث اجرایی پروژه ها و تعریض معابر نمود بیشتری پیدا کرده است

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان به همت بخشدار ی و کمیته روستایی بخشداری مرکزی شهرستان کردکوی مراسم گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین شهری و استانی و ودهیاران واعضای شوراهای اسلامی روستاها برگزار گردید .

در این مراسم محمد روحانی فر بخشدار مرکزی در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت : در تاریخ هر ملت فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است وشهادت دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.

وی افزود:دولت شهیدان رجایی و باهنر درآن دوران بحرانی بیشترین حد تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب اسلامی از خود نشان داد تا آنجا که جان خویش را برسر آن نهادن.

بخشدار مرکزی کزدکوی ضمن بیان ایتت نکته که هفته دولت فرصت مناسبی می باشد که مدیران دستگاههای اجرایی با یاد شهیدان رجایی و باهنر به مردم گزارش کارو عملکرد بدهند.

وی سپس ادامه داد: خدمت در روستا به روستاییان از عبادات محسوب می شود چون ما به خلقی از خدا خدمت می دهیم که به نوعی تولید کننده اصلی و مادر می باشند و درروستا و کارهای روستایی طعم دیگری نیز وجود دارد و آن طعم عشق و محبت است که چاشنی کار می باشد  پس ما هر چقدر برای این قشر فعالیت کنیم خدمت به بندگان خوبی از بندگان خداوند خدمت کرده ایم .

محمد روحانی فر سپس در باتره برنامه های اجرا شده در این بخش اظهار داشت : از ۲۶ دهیاری در بخش مرکزی در ۱۶ دهیاری پروژه اجرا شده است که ۸۵درصد آن اجرائی شده است.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم خوب روستاها در بحث اجرایی پروژه ها و تعریض معابر نمود بیشتری پیدا کرده است.

وی در باره پروژ های بعدی این بخش اظهار داشت : اجرای پروژه سالن ورزشی و در آینده استخر ورزشی بخش مرکزی با مشارکت مردمی و دهیاریها در راستای برنامه های فرهنگی  ورزش و اجتماعی دردولت تدبیر و امید انجام خواهدشد.

بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی در ادامه متذکر شد: بسیاری از مشکلات روستاها می تواند با نظر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برطرف شود لذا برای ارتقای کارآمدی شوراها و دهیاران و آشنایی آنان با قوانین، جلسات آموزشی مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است.
روحانی فر در خاتمه اعلام نمود: توجه به روستاها و گسترش خدمات در آنها نه تنها باعث افزایش جمعیت روستاها می شود بلکه میزان مهاجرت روستاییان به شهرها را نیز کاهش می دهد

IMG_2164IMG_2112

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ

دیدگاه