قدمنان فرماندار محترم شهرستان کردکوی درآئین روز خبرنگار به صورت ویدیو کنفرانس استانی: ما به هیچ عنوان نباید در مقابل انتقادات خبرنگاران واکنش نشان دهیم/طلب کلیه کشاورزان در جریان سیل پرداخت شده است

نشست صمیمی به مناسبت روز خبرنگار به صورت ویدیو کنفرانس که در سطح استان برگزار شد .

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری البرز گلستان  احمد یزدانی که در فرمانداری شهرستان کردکوی مستقر بود  قدمنان فرماندار محترم شهرستان کردکوی .ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از زحمات این دوستان که بیان داشتن که حبرنگاری شغل مقدسی میباشد و باید این شعل را ارج نهیم .
وی ادامه داد:چرا که خبرنگار چشم‌بینا مردم و مسولئین هستند و ما به هیچ عنوان نباید در مقابل انتقادات خبرنگاران واکنش نشان دهیم. با توجه به مشکلات خاص شهرستان کردکوی باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با برنامه به اهداف در رفع مشکلات شهرستان کردکوی بکوشیم. و باید ادارات محیط امنی برای مردم باشد..
قدمنان فرماندار محترم شهرستان کردکوی سپس بیان داشت:  با توجه به تمام کارها و تلاش های مسئولین و خبرنگاران باز هم‌ نیاز به اطلاع رسانی بیشتری داریم را که باید بیشتر دیده شویم.
وی بیان داشت که طلب کلیه کشاورزان که در جریان سیل بوده است پرداخت شده است.در بحث جاده بالاخط کارهایی در حال انجام میباشد.. تمام رودخانه‌های منطقه شهرستان کردکوی لایروبی شده است.
احداث ۲۵۹ واحد مسکن داشتیم .۴۵۱ واحد تعمیرات مسکن داشتیم و مبلغ ۴ میلیارد به مسکن های آسیب دیده از سیل به صورت بلا عوض پرداخت شده است.
ایشان بیان داشت نزدیک به ۱۷ روستا در حال برگزاری طرح هادی میباشد. و اینها حق مسلم مردم بوده که توانستیم به لطف خداوند و کمک مردم و دیگر مسئولین انجام دهیم.و کلنک زنی میدان بار کردکوی را داریم.و در بحث سی تی اسکن بیمارستان قول گرفتیم که اولین‌دستگاه که وارد استان شود برای کردکوی گرفته شود و دستور خرید دستگاه جدید آنژیوگرافی گرفته شده است…انشالله افتتاحیه کردکوی به بندرترکمن در دهه فجر را داریم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۵ ب.ظ

دیدگاه