مهندس جمال مدیرعامل شرکت گازگلستان :وصول بموقع مطالبات نقش موثری در توسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل دارد .

به گزارش گروه صنعت پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از روابط عمومی ،مهندس صفرعلی جمال لیوانی در مصاحبه ای در باره پروژ ه های افتتاحی شرکت گاز استان اعلام کرد :با همت و تلاش مجموعه کارکنان گازگلستان این شرکت تاکنون توانسته است تعداد ۲۴۱۰پروژه گازرسانی را در بخشهای مختلف شهری ، روستایی ، صنایع  جزء و عمده و جایگاه CNG گازرسانی نماید.

وی افزود:این پروژه ها شامل ۲۹ شهر ،۷۳۰ روستا ، ۱۵۸۷ واحد صنعتی عمده و جزء و همچنین ۶۴ جایگاه  CNG می باشد که از این انرژی پاک برخوردار شده اند.

مهندس جمال لیوانی ادامه داد:خوشبختانه در هفته دولت با همت و تلاش صورت گرفته تعداد ۵۲ پرو‍ژه با هزینه ای افزون بر ۱۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولین استان و شهرستان افتتاح گردید.

 ایشان با بیان جزئیات پروژه های هفته دولت تصریح کرد:این پروژه ها که از خدمات دولت تدبیر و امید بوده شامل بخشهای مختلفی منجمله گازرسانی به  ۲۲  روستا ، ۲۹ صنعت و پروژه ساختمان اداره گاز شهر مراوه تپه  می باشد.

  وی اظهار داشت:در همین راستا تعداد ۱۰ هزار ۵۹۹  نفر از مردم شریف استان از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

    جمال لیوانی در ادامه تسریع در پرداخت گاز بهای مصرفی توسط مشترکین شرکت را عامل بسیار مهمی برای توسعه گازرسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دانست و گفت:پرداخت الکترونیکی و غیر حضوری برای این شرکت بسیار حائز اهمیت خواهد بود  زیرا این امر ضمن همراه داشتن رفاه حال مشترکین ، منجر به وصول بموقع مطالبات شده و نقش موثری در توسعه گاز رسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دارد .

وی در ادامه تصریح کرد:درحال حاضر سامانه های الکترونیکی زیادی در بخشهای مختلف منجمله اشتراک پذیری گاز در بخشهای مختلف ،درخواست نصب علمک،اعلام شماره کنتور، نمایش محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورتحساب ،پرداخت الکترونیکی گازبهاء،رسیدگی به شکایات،دریافت انتقادات و پیشنهادات ، نظرسنجی، ارسال اخبار گازگلستان و…در سایت شرکت و همچنین سامانه پیام کوتاه راه اندازی و قابل استفاده می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت:در آستانه فصل پاییز قرار داریم و هوا  رو به سرد شدن می رود و مشترکین گرامی نیز رفته رفته جهت گرم شدن منازل در فکر استفاده از وسایل گرمایشی خواهند افتاد ،بنابراین دقت شود تا سیستم لوله کشی داخلی منزل را کنترل نموده و در صورت زنگ زدگی یا خوردگی فوراً زنگ زدایی و محل مورد نظر باز سازی و رنگ آمیزی گردد.

وی در خاتمه اظهار داشت:با توجه به اینکه استفاده از دودکشهای نامناسب و بسته بودن مسیر یکی از عواملی است که بیشترین مرگ و میرناشی از عدم رعایت نکات ایمنی را بهمراه دارد،لذا مشترکین عزیز ضمن استفاده از دودکشهای مناسب برای وسایل گاز سوز از بازبودن مسیر دودکشها اطمینان حاصل نمایند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۷ ق.ظ

دیدگاه