استاندار گلستان در دیدار با مدیر مخابرات منطقه استان: با فعالیتهای انجام شده در چند سال اخیر مخابرات از دستگاههای خدمت رسان موفق و خوشنام می باشد

استاندار گلستان: مخابرات منطقه گلستان جزء دستگاههای خوشنام استان میباشد.
البرز گلستان در دیدار مهندس شهمرادی با استاندار گلستان در خصوص راهکارهای توسعه هر چه بیشتر ارتباطات مخابراتی در استان بحث و تبادل نظر شد.
در دیدار مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با دکتر هادی حق شناس استاندار محترم استان که در دفتر استاندار برگزار شد، راهکارهای لازم برای توسعه هر چه بیشتر مخابرات در استان بررسی و مقرر شد حمایتهای لازم در این خصوص از سوی استانداری گلستان صورت پذیرد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مخابرات منطقه گلستان از دستگاههای خوشنام استان است گفت : با فعالیتهای انجام شده در چند سال اخیر میتوان مخابرات را از دستگاههای خدمت رسان موفق و خوشنام دانست و باید این مسئله تداوم یابد و مردم از بهترین امکانات و خدمات مخابراتی بهره مند شوند. وی مخابرات را مبنای توسعه زیرساخت استان دانست و اشاره کرد: برای توسعه و پیشرفت استان میبایست زیرساختهای ارتباطی مناسب فراهم باشد که این امر در حال حاضر مشهود بوده و امیدواریم با همکاری تمامی سازمانها علی الخصوص فرمانداریها کیفیت زیرساخت ارتباطی استان بیشتر و بیشتر شود.
همچنین مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که به اتفاق معاون و تنی چند از مدیران مخابرات در این دیدار حضور داشتند از اقدامات انجام شده سخن گفت و افزود هم اکنون فیبر رسانی به نقاط زیادی از استان در مرحله اجراست که موجب تامین ارتباطات مخابراتی با کیفیت در مناطقی از استان بویژه روستاها خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان؛ به پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار استان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه در استان راه اندازی خواهد شد و همچنین در بیش از ۲۴۰ سایت ارتقاء تکنولوژی خواهیم داشت که افزایش پوشش و همچنین سرعت اینترنت همراه را در بر خواهد داشت . مهندس شهمرادی در ادامه با اشاره به معضل سرقت تجهیزات و کابلهای مخابراتی گفت:این مسئله تاثیرات مخربی در روند خدمت رسانی با کیفیت ایجاد کرده است و موجب اختلال در ارائه خدمات و ارتباطات پایدار مخابراتی به مردم استان شده است که امیدواریم با حمایت استانداری و دستگاههای قضایی و انتظامی بتوانیم آنرا کنترل نموده تا از خسارتهای پی در پی جلوگیری و فرآیند خدمت رسانی در اسرع وقت به مشتریان صورت گرفته و اختلال در ارتباطات مخابراتی به حداقل کاهش یابد.
در این دیدار استاندار گلستان بصورت تلفنی به تعدادی از مدیران استان در جهت همکاری با مخابرات و رفع مشکلات بخصوص در اجرای فاز ۸ دستوراتی را صادر کردند و حمایت همه جانبه خود را از این پروژه مهم و استراتژیک اعلام نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۰۷ ب.ظ

دیدگاه