دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان: ۷۳بهره برداری پروژه عمرانی و تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر

البرز گلستان/دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان اعلام کرد:در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۷۳ پروژه عمرانی و تولیدی اقتصادی این سازمان به بهره برداری می رسد

تعداد ۷۳ پروژه عمرانی و تسهیلاتی در بخش های گوناگون کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اعلام این خبرگفت: پروژه های قابل افتتاح شامل ۴۴ پروژه در بخش تجهیز سیستم های نوین آبیاری و تامین آب کشاورزی، ۱۳ پروژه در بخش تولید و پرورش دام و طیور و همچنین منابع طیبیعی و آبخیزداری ۶ پروژه، امور عشایری ۳ پروژه، باغبانی ۵ پروژه، صنایع ۱ پروژه و تعاون روستایی هم با ۱پروژه به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: پروژه های فوق الذکر به صورت شهرستانی به ترتیب: گرگان ۱۴ پروژه، علی آباد کتول ۱۳ پروژه، مینودشت ۱۲ پروژه، گنبد۱۰پروژه، بندرترکمن ۶پروژه، آق قلا۵ پروژه، آزادشهر۳ پروژه،  بندرگز۲پروژه رامیان ۲پروژه، کردکوی ۲پروژه، گالیکش۲پروژه،  مراوه تپه ۲پروژه را به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: با به بهره برداری رسیدن این ۷۳ پروژه تعداد ۵۲۷۰ خانوار از نعمت آن بهره مند و برای ۲۰۳ نفر فرصت شغلی جدید به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

دکتر مهاجر در پایان یادآورشد: از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۰۰۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۲۸ میلیارد ریال و با اشتغال زایی به صورت مستقیم ۲۷۶۸ نفر و همین طور ۴۳۸۳۳ خانوار به بهره برداری رسیده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه