وزیری مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران استان گلستان:وز قدس نماد وحدت مسلمانان و آزادگان در برابر اشغالگری است

روز قدس نماد وحدت مسلمانان و آزادگان در برابر اشغالگری است

 

مدیرکل بنیاد استان گلستان اظهار داشت: هدف از نامگذاری روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان و اقدام امام راحل در راستای جهانی کردن مساله فلسطین بود.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان؛ مدیرکل بنیادگلستان در گفتگو با خبرنگار ایثار گلستان گفت:
در آستانه‌ی روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب قرار داریم. روزی که ملّت‌های آزاده‌ی جهان یکصدا و یکپارچه می‌خروشند و ندای آزادی و آزادگی سر می دهند.

امسال قدس مفهوم دیگری پیدا کرده است. اگر روزی تنها مردم غزه و کرانه باختری در معرض تجاوز و ظلم بی امان قرار داشتند، امروزه یمن، عراق، سوریه و دیگر نقاط با این چالش مواجهند. بی تردید شکستن خط مقاومت هدف اصلی دشمنان اسلام است امّا پر واضح است که با افزایش فشارها و تهدیدها و تحریمها، غیرت و مقاومت ملتهای مسلمان نیز افزایش می‌یابد و دریای مواج اسکتبارستیزی امت اسلامی به جوش و خروش خواهد افتاد.

دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و فریاد برآوریم و یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ به ثبت برسانیم.
امسال به دلیل شرایط خاص حاکم بر کشور تحت گسترش ویروس کرونا، ضمن اعلام تعطیل ناپذیری حمایت از آرمان قدس گوش به فرمان سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹ ق.ظ

دیدگاه