آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی :امام زادگان در طول تاریخ تشکل سازمان یافته ای بودند که در محور خدا دین را حمایت وبه آن خدمت می کردند

به گزارش البرز گلستان مراسم بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه گلستان با محوریت شهادت حضرت محمد بن زید ع با سخنرانی آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و سهرابی مدیر کل اوقاف گلستان و مدیران استکانی برگزار گردید.

آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی  در این مراسم اظهار کرد:این امامزاده ها همه باران رحمت می باشند.

وی افزود: از خصوصیات باران مطهر و طاهر  و حیات آفرین است و همچنین غبار زدا  و نشاط آفرین می باشد .

آبت الله یعقوبی افزود:قرآن در تاریخ انبیا کسانی بودند که حلقه اول حامیان انبیا بودند که به آنها ربیون می گفتند   وبه همراه انبیا  بودند و در راه خدا شکنجه شدند وتهمت شنیدند ولی سستی انجام ندادند و تن به ذلت ندادند و گروه دیگر حواریون  و مقربون و فدایی انبیا و ائمه بودند. و گروه دیگر حزب الله بودند که با ولایت پذیری شناخته می شدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  گفت:امامزاده گان  هم مهربون و هم ریون و حزب الله بودند و هدف داشتند و بی هدف زندگی نمی کردند و ایمان به هدف داشتند و استقامت در راه هدف خود داشتند.

وی در ادامه بیان کرد:امام زادگان در طول تاریخ در محور خدا دین را حمایت می کردند و تشکل سازمان یافته ای که به دین خدمت می کردند..

آیت الله یعقوبی گفت : درسه جا امام زادگان خوب درخشیدند در فارس و طبرستان و قم و اینها چراغهای فروزان هستند و راه را نشان می دادند و مشعلدرارانی می باشند که راه را نشان می دادند تا مردم راه را گم نکنند

وی با بیان اینکه این استان محور وحدت آن همین امام زادگان می باشد گفت:دشمن همیشه فرصت طلب است و غافل از راه امام و شهدا نشویم و امازادگان یعنی تابلوهای راه برای رسیدن به ائمه  و از این بزرگان باید الهام بگیریم .

وی گفت: باید از این امازادگان کسب انرژی  کنیم  و اینها هر کجا رفتند پرچم اسلام را برافراشتند بزرگمنشانه زندگی کردند و غیرتمندانه به شهادت رسیدند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه