رضوانی مدیر کل زندان های گلستان درمراسم تجلیل از خبرنگاران از طرح جدید آزادی یک زندانی توسط یک مسجد خبر داد

البرز گلستان/علیرضا رضوانی مدیر کل زندان های گلستان  به مناسبت هفته خبرنگار از خبرنگاران برتر اداره کل زندانهای گلستان تجلیل کرد.

رضوانی در این نشست ضمن تقدیر از جایگاه خبر و خبرنگار  از طرح جدید آزادی یک زندانی توسط یک مسجد خبر داد و گفت: در این طرح قرار شد با همکاری نمازگزاران و معتمدان مساجد هر محله برای شناسایی زندانیان واجد شرایط آزادی همان محله  و معرفی آنها به اداره کل زندان ها و تلاش برای آزادی آنان  انجام شود.
؛مدیر کل زندان های گلستان در ادامه افزود: از این طرح پیشنهادی تعدادی از معتمدان  مساجد در استان گلستان ضمن آمادگی  از آن  استقبال کردند
رضوانی سپس در باره هدف از این طرح اظهار کرد: دراین طرح استفاده از ظرفیت نمازگزاران و معتمدان مسجد در کاهش هزینه ها و رفع مشکلات خانواده زندانیان و تلاش برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد و دیون مالی است.
که بیش  بیش از دو هزار مسجد در این استان وجود دارد.
مدیر کل زندان های گلستان  سپس تصریح کرد: امروز تشویق جامعه به وقف اموال متناسب با نیاز روز جامعه از جمله در بخش زندان و زندانیان لازم است چون دولت به تنهایی توان رفع مسایل و مشکلات این قشر را ندارد.
وی گفت: این اداره کل رایزنی با مسئولان اوقاف و امور خیریه استان را به منظور ترغیب خیراندیشان برای وقف اموال خود در زمینه کمک به زندانی و خانواده زندانیان نیازمند انجام داده و مقدمات برای فرهنگ سازی در این حوزه فراهم شده است.
وی همچنین  از  خیرین خواست هنگام وقف اموال خود  حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد و دیون مالی و کمک به خانواده آنان را در نظر داشته باشند.

رضوانی ظرفیت اجرایی این طرح را جزء همت خبرنگاران دانست که آنرا اطلاع رسانی کند

وی در جهت رفاه بیشتر زندانیان همچنین از افتتاح آشپزخانه زندان مرکزی  با هزینه بالغ بر ۲میلیارد تومان خبرداد.

مدیر کل زندان های گلستان  سپس خاطر نشان کرد: باید به این باور برسیم که زندانی  مسئول نقس همه مسئولین می باشد علی الخصوص مسئولین آموزش و پرورش.

رضوانی همچنین از افتتاح مرکز یادگی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه