مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:تلاش ما در سال جدید افزودن کیفیت و توسعه ارتباطات مخابرات در استان میباشد

مدیرمخابرات منطقه گلستان:
اراده مخابرات، ارائه سرویس با کیفیت به مشتریان است

البرز گلستان درجلسه ای که با حضور مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ، مهندس حمید ذبیحی معاون شبکه ، مهندس امیرخانلو مدیریت تجاری ، مهندس کبیر مدیر مخابرات گرگان و کارشناسان این بخشها تشکیل شد در خصوص واگذاری سرویس ftth بحث و تبادل نظر گردید.
مدیرمخابرات منطقه گلستان با اشاره به جدید بودن سرویس ftth و اهمیت آن گفت : چون این نوع سرویس اینترنت از سرعت و کیفیت بالایی برخورداراست باید رویکردهای مناسبی برای ارتقاء و توسعه آن داشته باشیم.
وی از لزوم بازنگری در فرآیند بازاریابی ، فروش و ثبت نام سرویس ftth نیز سخن گفت و افزود : اگر از لحاظ زمانی در تحویل این سرویس مشکلی وجود دارد باید آسیب شناسی شود و عوامل موثر در این زمینه شناسایی شده و مشکل رفع گردد.
مهندس غلامعلی شهمرادی برنامه ریزی در جهت انتخاب پیمانکاران حرفه ای و حاذق را از اولویت ها دانست و گفت : انجام با کیفیت پروژه تحویل سرویس fthh به مشتریان ارزشمند است و باید با دقت کافی اجرا شود تا نسبت به اخذ رضایت مشتری موفق شویم .
مدیر مخابرات گلستان راه اندازی مرکز معرفی و فروش محصولات و سرویسهای نوین مخابراتی همچنین ایجاد مسیر و سامانه ثبت خرابی سرویس ftth راخواستار شد و گفت: ارده مخابرات ، ارائه سرویس با کیفیت به مشتریان است و تلاش ما در سال جدید افزودن کیفیت و توسعه ارتباطات مخابرات در استان میباشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه