ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی:بیانیه گام دوم نقشه راه و قطب نمای رسیدن به اهداف عالیه و قله های پیشرفت و توسعه است

البرز گلستان ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گفت :بیانیه گام دوم نقشه راه و قطب نمای رسیدن به اهداف عالیه و قله های پیشرفت و توسعه است و با وقوع پدیده ویروس کرونا اصل نقشه ترسیم شده مبادا کمرنگ یا فراموش شود.

امیر سرتیپ۲ محمد علی سعید عسکری با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نباید در سایه ی کرونا ویروس فراموش شود تصریح کرد :در شرایط فعلی ِمدیران جوان ،کارگزاران جوان و اندیشمندان در همه میدانها ی سیاسی و فرهنگی و بین المللی و نیز در عرصه های دین ، اخلاق ،معنویت و عدالت باید شانه های خود را به زیر بار مسولیت دهند و در مسیر گام دوم انقلاب برای تحقق شعار سال (جهش تولید )گام بردارند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ در جمع کارکنان اتاق اندیشه ورز که با رعایت فاصله اجتماعی برگزار گردید خاطر نشان کرد :آینده سازان باید این مهم را مدنظر داشته باشند ِدر کشوری زندگی می کنیم که از نظر ظرفیت های طبیعی انسانی کم نظیر است و بسیاری از این ظرفیت ها تا کنون بی استفاده یا کم استفاده مانده است . پس همت بالا و انگیزه های جوانان انقلابی می تواند آنها را فعال و در پیشرفت مادی و معنوی کشور با نیروی انسانی مستعد و کارآمد و داشتن روحیه و تفکر انقلابی قطعا نیازمندی ما به کشور های بیگانه قطع می شود و در جریان تحریمها جهش تولید عملا به اثبات رسید .

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران افزود : اتاق اندیشه ورز با استفاده از منابع بالا دستی و استفاده از پیشنهادات و خلاقیت جوانان وظیفه راهکارهای لازم در زمینه تحقق شعار سال و خدمت رسانی بیشر برنامه ریزی و حرکت جهادی انجام شود

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه