رئیس پلیس راهور گلستان از برخوردپلیس راهور با هرگونه سد معبر خودروها و توقف های غیرمجاز در حوالی ستادهای انتخاباتی و یا شعب اخذ رای و یا تقاطع ها و میادین که عرصه عبور و مرور را بر مردم سخت می کند خبر داد

رئیس پلیس راهور گلستان تأکید کرد

پوشش ترافیکی در مقابل ستادهای انتخاباتی/ با متخلفان برخورد می شود


البرز گلستان  رئیس پلیس راهور گلستان گفت: پلیس راهور گلستان در انضباط بخشی مقابل ستادهای انتخاباتی تمام قد حضور دارد.

سرهنگ مرتضی فخری در گفتگو با خبرنگار با خبرنگاران از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف گلستان خبر داد و اظهارکرد: همکاران ما با هرگونه اخلال در امر ترافیک در مقابل ستادهای انتخاباتی نامزدها که باعث سد معبر و کندی تردد برای دیگر خودروها و مردم شود، وفق مقررات اقدام خواهند کرد.
وی افزود: پلیس راهور استان با اتخاذ تدابیر ویژه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرها و بخش های تابعه استان حضور فعال دارد.
فخری ادامه داد: در راستای تسهیل تردد شهروندان، پلیس راهور با هرگونه سد معبر خودروها و توقف های غیرمجاز در حوالی ستادهای انتخاباتی و یا شعب اخذ رای و یا تقاطع ها و میادین که عرصه عبور و مرور را بر مردم سخت می کند، برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان گلستان در ادامه بیان کرد: درج و یا الصاق هرگونه نوشته و یا پیام و پوستر بر روی قسمت های خارجی و قسمت هایی از خودرو که مانع دید و انحراف ذهنی رانندگان می شود، ممنوع است، از این رو انتظار می رود رانندگان با توجه به تهدیدات معابر شهری از نظر تصادف خصوصا با عابران پیاده توجه لازم به جلو را داشته باشند.
وی همچنین از کاندیدا های نمایندگی مجلس خواست از دایرکردن ستادهای انتخاباتی در محل ها و معابر پرتردد که باعث ایجاد گره ترافیکی می شود، پرهیز کنند.
فخری ادامه داد: پلیس راهور استان در روز انتخابات هم همپا با سایر بخش های انتظامی استان در تامین امنیت ترافیکی شعب اخذ رای و حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.
وی در پایان از رانندگان خواست همکاری لازم با کارکنان پلیس راهور، در راستای برقراری نظم در عبور و مرور و ایمنی تردد در زمان تبلیغات کاندیداها و روز اخذ رای داشته باشند و از کاندیداهای منتخب هم خواست پس از انتخاب از راه اندازی کارناوال در سطح شهر که باعث مزاحمت برای مردم و گره ترافیکی می شود خودداری کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۳ ب.ظ

دیدگاه