مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان: ۹۰درصد امکانات زیرساختی در استان در شهرک های صنعتی فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد:  شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان دارای ۲۴ شهرک و ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان ادامه داد: باید ارتباط نزدیکی با دستگاه های خدمات رسان مثل آب، برق و گاز داشته باشیم تا بتوانیم زیر ساخت های لازم در بخش صنعت را در شهرک های صنعتی استان فراهم کنیم.

خلیل زاده متذکر شد: تعامل لازم با دستگاه های خدمات رسان انجام شده است ولی با حساسیت موضوع در شهرک ها و نواحی صنعتی مشکلاتی در حوزه زیرساخت وجود دارد و این مهم نافی خدمات و زحمات این دستگاه ها نیست.

وی یادآور شد: در مجموعه شهرک های صنعتی با توجه به امکانات زیرساخت ها از استان هایی هستیم که شرایط خوبی را داریم و از ۲۴ ناحیه و شهرک صنعتی، ناحیه و منقطه ویژه اقتصادی استان  ۲۳ مورد خدمات اصلی در حوزه آب، برق و گاز دریافت می کنند و ۹۰ درصد امکانات زیرساختی در استان در شهرک های صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان تاکید کرد: در برخی از شهرک ها مشکلاتی وجود دارد و مهمترین آن موضوع ناحیه ویژه اقتصادی اترک است گرچه توانستیم با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص مواردی مثل تامین آب، برق و گاز که مصوبه سفر رئیس جمهور را نیز دارد گام برداریم.

خلیل زاده یادآور شد: اترک برای استان گلستان اهمیت ویژه دارد و گازرسانی به این شهرک امروز افتتاح خواهیم کرد و واحدهای تولیدی در صورت سرمایه گذاری می توانند از گاز بهره مند شوند ولی در حوزه برق و آب تنها توانستیم شرایط ساخت و ساز را برای واحدها  در این شهرک تامین کنیم.

وی گفت: خط انتقال گاز برای اترک احداث شده از شهرک موجود در اینچه برون است و باید طرح جدیدی در حوزه گازرسانی برای این منطقه ویژه اقتصادی در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بیان کرد: شرکت گاز باید از لوله اصلی و انشعاب جدید که ۲۳ کیلومتر با منطقه ویژه اقتصادی اترک فاصله دارد اقدام کند و استان نیز در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ کند.

خلیل زاده بیان کرد: متقاضیانی که از مصرف آب و برق پایین فعالیت می کنند امروز می توانند در منطقه اقتصادی اترک فعالیت کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه