مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان درشورای مدیران مخابرات:همگی باید درجهت منافع سازمانی حرکت و نسبت به اجرای احسن وظایف متعهد باشیم.

جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.
البرز گلستان/در این جلسه که به مدیریت مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و با حضور معاون ، مدیران و روسای ادارات ستادی و تابعه برگزار شد درخصوص بررسی عملکرد بخشهای مختلف  برنامه ریزی گردیده بود.
مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه   تمامی سطوح سازمان در راه تحقق یک هدف  که همان اجرای تکالیف محوله از سوی شرکت مخابرات ایران است حرکت کنند، گفت : همگی  باید درجهت منافع سازمانی حرکت کنیم و نسبت به اجرای احسن وظایف متعهد باشیم.
وی با اشاره به تغییر در نگاه و رویکرد شرکت مخابرات ایران گفت: تکالیف محوله به ما بسیار با اهمیت است وانتظار میرود همراهی و همدلی کارکنان موجب تسریع در اجرای این فعالیتها گردد.
وی آگاهی مدیران از امورات زیرمجموعه ، اولویت بندی در وظایف محوله و مهم دانستن برخی از پروژه ها ، تعریف کار و تشریح وظایف هرکدام از کارکنان ، حرکت نکردن برخلاف سیاستهای شرکت و رفع عدم تعاملات بین حوزه ای را از عوامل تاثیر گذار در اجرای به موقع فرآیندهای و پروژه های کاری دانست و افزود: باید با طرح ریزی حرکتی جدید و رو به جلو ، در راه تحقق هدف های در نظر گرفته تلاش نماییم.
در ادامه این جلسه عملکرد بخشهای مختلف ستادی و تابعه بررسی و به منظور حل مشکلات ،  راهکارهای لازم ارائه گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۸ ق.ظ

دیدگاه