طلوعیان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان : کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان استان تامین شده است

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :
کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان استان تامین شده است
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت : کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان استان تامین شده است و جای‌ هیچ گونه نگرانی در این حوزه نیست .
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسین طلوعیان در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل استانداری گلستان برگزار گردید گفت : در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه بیش از گذشته به استان اختصاص داده شده و در تامین این کالاها جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد .
وی با اشاره به اختصاص سهمیه برنج ، شکر ، گوشت مرغ منجمد ، گوشت قرمز منجمد ، روغن نباتی و خرما به استان از سوی ستاد تنظیم بازار کشور گفت : با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری و اجرای طرح مساوات در سطح کشور ، درخواستهای متعددی برای تهیه بسته های کمک های مومنانه به نیازمندان از سوی ارگانهای مختلف به سازمان صمت استان رسیده که سعی خواهیم کرد از محل سهمیه های اختصاص یافته به استان آنها را تامین نمائیم .
طلوعیان اضافه کرد : برآورد ما این است که بتوانیم بصورت گسترده طرح مواسات را در استان اجرا کرده و علاوه بر آن نیاز سایر مردم را نیز تامین کنیم .
به گفته وی ، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز بمدت یک ماه در سطح استان اجرا خواهد شد و مردم نیز هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صمت استان اعلام نمایند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

دیدگاه