تقوی مدیر یت شعب بانک قرض الحسنه مهر گلستان به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک:بانک قرض الحسنه مهربا ده مالک دولتی دارای حاشیه امن بالایی می باشد

البرز گلستان/ رحمن تقوی  مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر استان گلستان به اتفاق قائمی معاون سرپرستی محسن پور مسیول روابط عمومی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  به مناسبت دهمین سالروز تاسیس این بانک هدف ازتاسیس این بانک راباقصد ونیت خیر و تامین نقدینگی و رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان  بعنوان اولین بانک تخصصی قرض الحسنه نام برد و اظهار کرد:این بانک  اینک با ۵۴۰ شعبه در کشور و با ۲۸۰۰ نفر پرسنل بصورت آنلاین مشغول خدمت می باشند

تقوی افزود: در این هفته برنامه های جهت معرفی و اگاهی مردم برای این بانک ارتقا پیداکند.

وی گفت: ده بانک اول ایران صاحبان سهام این بانک  شامل بانکهای ملی و ملت و صادرات و تجارت و مسکن و کشاورزی و رفاه و صنعت و معدن و سپ و توسعه صادرات می باشد.

مدیریت بانک قرض الحسنه گلستان افزود: سقف تسهیلات ۲۰میلیون ریا با باز پرداخت ۶ماهه ضمن اینکه وام های ۳۰ و ۴۰ ملیونی نیز به شرکتها و سازمانها می دهد.

وی افزود: تفاوت این بانک باسایر بانکها این است مالکین دولتی دارد و دارای حاشیه امن بیشتری می باشد. واصل مشتری مداری و صیانت از مشتریان از اصول مهم ما می باشد

تقوی اظهار کرد:۹شعبه در استان فعال می باشند ضمن اینکه چند شعبه دیگر تا پایان سال در حال افتتاح می باشد.

وی تاکید کرد؛حمایت خوبی از سوی وزیر و بانک مرکزی و بانکها از این بانک دارند و این بانک ۱۰درصد اسلامی می باشد و عملیات قرض الحسنه آن شک و شبه در ان نیست و حتی برادران اهل سنت نیز از ان استقبال می کنند.

وی گفت : بانک تسهیلات درمان و ازدوج کمک هزینه مسکن دامداری و صنوف  قرار می دهد این بانک در سیستم نرو وسقف افزاری از بانکهای دیگر کمترنیست و هر چهان ۱۰ بانک دارد این بانک نیز دارد.

مدیریت بانک قرض الحسنه گلستان سپس تصریح کرد: قرض الحسنه یک سنت اسلامی است و اقتصاد را می تواند در اختیار دین قراردهد.

وی افزود: حدود ۶۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در طول ۱۰ سال گذشته پرداخت شده است که در حدود ۴هزار میلیارد ریال می باشد و امسال حدود۱۰ هزار فقره وام پرداخت شده است و بیشترین  وام در امسال پزداخت شده است.

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۵ ق.ظ

دیدگاه