دکتر صادقلواستاندار گلستان در اولین جلسه شورای اداری۹۴:شاخصه همزبانی یعنی دفاع مردم از دولت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان اولین جلسه شورای اداری استان گلستان صبح امروز با حضورنمانیده ولی فقیه در گلستان استاندار و معاونین استاندار وفرمانداران و مدیران کل و مشاورین استاندار تشکیل شده .

در این جلسه دکتر صادقلو استاندار گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید در بهار فاطمی و سایه حضرت فاطمه (س) سالی توام با توفیقات و شعف و شادی را برای تک تک مدیران و خادمین اصیل خواستار شد.

وی ضمن اینکه این ایام تعطیلات فرصت فراغتی اتفاق افتاد بیان نمود: فرصت فراغتی پیش افتاد این فراغت یک فراغت برای مرحله آینده است که تولید انرژی برای سال در پیش تدارک دیده باشیم

دکتر صادقلو سپس ضمن بیان اهمیت نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری بیان نمود: مثلث بقای یک نظام رهبری و قانون و ملت است و اگر این زاویه در یک تراز حرکت نکند نمی تواند نظام بقاء داشته باشد و بیشتر خطاب را ما دولتیان به خود یاید بگیریم
وی در ادامه افزود : اگر دولتی بیاید سلاحی که در دست دارد قیم مابانه عمل کند و نامهربان عمل کند این درک متقابل اجرا نی افتدو اکثر مهربان باوری در مردم ایجاد می کند که نمی گوید نکرد بلکه می گویدنشد.
و شاخصه همزبانی یعنی دفاع مردم از دولت است .
وی سپس در باره مذاکرات هسته ای گفت : پیچیده ترین مذاکرات در تاریخ که شما با آن روبرو بوده اید همین مذاکرات هسته ای بوده و از روز اول بزرگان دپلماسی ما می گفتند : ما دنبال برد برد هستیم و این از برکات نوروز و عید فاطمی بوده است و انشاالله این برکات را خواهیم دید..

استاندار گلستان در بخش پایانی سخنان خود گفت : مدیریتهای ما بودجه محور است یعنی اگر دولت چیزی داد هستیم بیایید برویم منبع سازی کنیم پول شرط لازم است ام شرط تام نیست بیاید برون سپاری کنیم تا بعضی از هزینه ها را آزادکنیم و یکی از آسیب های ما ریسک نپذیری است و ما باید بدنبال مدیریت دانش محور باشیم .

دکتر صادقلو استاندار گلستان در خاتمه بیان نمود: ما نیازمند انسجام درونی هستیم نمی شود مدیر یک زبان داشته باشد و رئیسش یک زبان دیگر اگر در دولت همدلی بوجود نیاید نمی شود این ظرفیت را بوجود آورد.
IMG_6865
IMG_6873

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه