استاندار گلستان در آخرین جلسه شورای برنامه برنامه ریزی توسعه استان :در سال ۹۴ فصل های خوبی برای توسعه استان آماده شده

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان استاندار گلستان امروز در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استانداری شرکت نمود و طی بررسی آخرین وضعیت استان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی رهنمودهای لازم را

جهت اجرای بعضی بعضی از کارها و همچنین برنامه های در دست اجرا سال۹۴ را بیان نمود.

استاندار گلستان در این نشست ضمن بیان این نکته ما میثاقی با مدیران خود بسته ایم و حساسیتها در راستای میثاق کاری و گزارش عملکرد یکی از نکات حساس این میثاق می باشد وی ضمن درخواست از مدیران ارشد استان که گزارش خود را آماده کنند بیان نمود: ما حساسیت را از این جهت می خواهیم که کتاب عمل ۹۳ کتاب عمل برجسته باشد .

استاندار گلستان در ادامه ضمن مخاطب قرار دادن فرمانداران استان بیان نمود: از فروردین حتما به سراغ فرمانداران خواهیم رفت و آنان که دورهای را طی نمودند و گزارش خواهی خواهیم داشت .و از آنان خواهیم خواست در راستای برنامه هایشان کجا پیش رفتند و مدیریت ها نیز بررسی خواهد شد .

استاندار گلستان سپس در باره برنامه های سال۹۴ اعلام نمود : برای سال ۹۴ شرایطی آماده شده و سر فصل های خوبی برای توسعه آماده شد و ما باید پیگیری نماییم .

وی سپس در باره احداث راه آن مرزی بیان نمود: ارتباط ریلی باز شده و این سرفصل جامع هست که در خیلی از برنامه ها و پرژه ها تاثیر گذار است از جمله تاثیر گذاری در منطقه آزاد و مسیر آشوراده و آغاز راه آهن گرگان به مشهد در این سر فصل قرار دارد و بحث مطالعه راه نوکنده به آشخانه نیز شروع شده و خیلی از سرفصل ها باز شده و باید به ثبت برسد و ارزش افزوده آن مشمول این استان کنیم .

استاندار گلستان سپس در باره اثر بخشی هزینه به عنوان یک اصل بیان نمود: اثر بخشی هزینه را به عنوان یک اصل برای مدیران یک نکته می دانم شرایط قناعت با تدبیراست که در هزینه ها باید تدبیر شود .

وی سپس در باره تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاری غیر دولتی بیان نمود: برون سپاری را تا می توانید تشویق و ترغیب نمایید و اندام دوولت را کوچک کنید برون سپاری رویکرد خوبی است در سال ۹۴ یک راهکاری را درست کنیم

دکتر صادقلو سپس در باره اهمیت بحث آب در جامعه گفت ما در افق اینده عادی و در ظرف ۲۰سال اینده ۷میلیارد متر مکعب آب نیاز داریم و آبی که در استان موجود می باشد دو نیم میلیارد متر مکعب می باشد و ضمن بیان اینکه صرفه جویی و تغییر الگوی کشت می تواند جلوی این کم آبی را بگیرد و بحث شورای حفاظت آب جلساتش تشکیل شده و متاسفانه مادر استانی هستیم که سرانه آب آن از کشور کمتر است .

استاندار گلستان سپس در باره هفته درختکاری بیان نمود: در بحث درختکاری ستاد سبز را طراحی کردیم و ما بدنبال تشریفات یک روز در درختکاری نیستیم و ما باید مردم را در بهره این درختان مشارکت بدهیم و از فرماندارن و بخشداران می خواهیم در بحث ستاد کاشت و داشت همکاری نمایند و حساس باشند

و ی در خاتمه ایام فطمیه دوم را تسلیت گفت و عید نوروز را پیشاپیش تبریک گفت
IMG_6633IMG_6636

IMG_6656IMG_6640

IMG_6652IMG_6655

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۳ ق.ظ

دیدگاه