تفانامه همکاری سه جانبه بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه گلستان به امضاء رسید

تفانامه همکاری سه جانبه بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه گلستان به امضاء رسید.

«علی محمد چوپانی » رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در حاشیه مراسم انعقاد این تفاهم نامه که در محل اتاق گرگان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد: به دنبال آشتی دادن دانشگاه با بخش صنعت، بازرگانی و کشاورزی هستیم. این تفاهم نامه برای احیا این شرایط در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به انجام دوره های آموزشی کاربردی در راستای بازآفرینی فکری و تغییر رویه های عَملی بر اساس واقعیت های جامعه در اتاق بازرگانی، افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد در یک برنامه ریزی ادواری،کلیه دانشجویان دانشگاه گلستان از کلاس های آموزشی اتاق و ظرفیت واحدهای صنعتی بهره مند و از آموزش های عملی نیز برخوردار شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: دانشجویان ما عموما از نظر مبانی نظری نابغه هستند ولی این مبانی نظری باید یک بستر اجرا داشته باشد که بستر اجرای آن صنعت و جامعه است.

چوپانی در ادامه با بیان اینکه امروز در فضای جامعه عموما نقاد شده اند، گفت: این نقد به حق است اما ما باید یک نگاه اصلاح گر هم داشته باشیم. باید با توجه به شرایط کنونی تصمیم سازی و تولید فکر و دانش کنیم. نیاز است با مشورت با اساتید، نخبگان، دانشجویان و اقتصاد دانان راحلی را انتخاب کنیم که بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی با یاد آوری سخنان رهبری مبنی بر اینکه “سخنان اتاق را بخوانید، بشنوید و عمل کنید”،  گفت: در این راستا مقرر شد دکتر نوبخت لایحه بودجه سال ۹۸ را به اتاق ایران بدهد و با تشکیل کمیسیون های مرتبط، لایحه پویا به مجلس ارائه شود که پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه